دستگاه لیزر الکساندرایت، عوارض و مزایای لیرز موهای صورت

خانم‌ها به طور طبیعی و ذاتی  به دنبال کسب زیبایی بیشتر هستند و به همین دلیل از روش‌های مختلفی مانند لیزر موهای صورت یا سایر روشهای دیگر برای حذف این موهای ناخواسته استفاده می‌کنند، تا بتوانند از دید دیگران بسیار زیبا و جذاب باشند با توجه به اینکه صورت مهم‌ترین نقش را در زیبایی دارد چنانچه مشکلی مانند خال یا موهای زائد روی آن وجود داشته باشند لازم است تا برای زیباسازی پوست صورت به کلینیک‌های مجهز مراجعه نموده تا با راهنمایی آن‌ها بتوانند بهترین روش برای لیزر مو‌های صورت را شناسایی و از آن استفاده نمایند از جمله روش‌هایی که برای زیباسازی و لیزر موهای صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد، استفاده از دستگاه لیزر الکساندرایت می‌باشد که در ادامه به بررسی روش و مزایای لیرز موهای صورت با الکساندرایت می‌پردازیم.

لیزر صورت

لیزر موهای زائد صورت

بررسی انواع موهای زائد روی صورت و پوست

مو معمولا در سنین مختلف و در بسیاری از نقاط بدن رشد می‌کنند اما زمانی این موها

می‌توانند به دغدغه‌ی افراد تبدیل شوند که دارای قطر بزرگی بوده و بر روی صورت خانم‌ها رشد کنند.

تعرفه لیزر موهای زائد

مو‌های زائد معمولاٌ به سه دسته تقسیم می‌شوند:

  1. موهایی که بر روی بدن نوزاد وجود دارند و پس از تولد از بین می‌روند.
  2. موهایی که دارای اندازه‌ی و قطر بسیار کمی هستند و معمولاً بر روی تمامی قسمت‌های بدن رشد می‌کنند که البته حذف آن‌ها نیز به راحتی امکان‌پذیر است.
  3. دسته‌ی سوم که مهم ترین دسته‌ی مو های زائد نیز هستند را می‌توان موهای مردانه‌ای دانست که روی صورت، زیر بغل و یا کنار آلت تناسلی رشد می‌کنند رشد این موها در مردان امری طبیعی است و مشکلی برای آن‌ها به وجود نمی‌آورد اما زمانی که این موهای ضخیم و سیاه روی چانه و یا بالای لب زنان رشد می‌کنند می‌توانند باعث نارضایتی آن‌ها از زیبایی صورتشان شود.

 

بعد از این اتفاق خانم‌ها به دنبال روش‌های مختلف می‌گردند تا با استفاده از آن برای همیشه از شر این مو‌های زائد خلاص شوند. البته ممکن است به دلیل استفاده از روش‌های خودسرانه نامناسب، رشد موها بیشتر شود یا سلامت پوست مورد تهدید قرار گیرد.

 

دلایل رشد موهای زائد روی صورت زنان

پس از بررسی نوع موهای زائد، این سوال در ذهن اکثر خانم‌ها به وجود می‌آید که به راستی دلیل اصلی رشد موهای زائد روی صورت آن‌ها چه چیزی می‌تواند باشد؟

پاسخ این سوال را باید در عبارتی به نام هیرسوتیسم جستجو کرد. بر طبق این شرایط، موهای زائد پشت لب و زیر چانه در خانم‌ها به دلیل افزایش هورمون‌های مردانه ضخیم شده و به رنگ سیاه در می‌آیند. شرایط هیرسوتیسم هیچ خطر و یا ضرری برای پوست ندارد اما می‌تواند باعث کاهش زیبایی صورت خانم‌ها شود. به همین دلیل است که همواره آن‌ها به دنبال روشی مناسب می‌گردند تا بتوانند از شر این موها خلاص شوند.

 

از دیگر دلایل رشد موهای زائد مردانه در صورت زنان می‌توان به:

تومورهای تخمدان، غدد فوق کلیه، افزایش حساسیت گیرنده‌های مو و … اشاره نمود که به محض اینکه چند تار موی زائد روی صورت خانم‌ها دیده می‌شود، نگرانی نیز در نگاه آن‌ها موج می‌زند و به دنبال روشی هستند تا بتوانند در سریع‌ترین زمان ممکن برای از بین بردن این موهای زائد اقدام نمایند.

 

روش‌های مختلف خانگی یا طبیعی نمی‌تواند به طور کامل از بین برنده‌ی این موهای زائد مرادنه روی صورت زنان باشد به همین دلیل است که باید از روش لیزر موهای صورت استفاده نمود.

 

اگر به دنبال لیزر موهای زائد صورت هستید ابتدا باید اطلاعات کافی در مورد این موهای زائد و نحوه‌ی رشد آن‌ها به دست بیاورید تا بتوانید با روش‌‌ها مناسبی و دستگاه لیزر با کیفیتی که وجود دارند برای برداشتن آن‌ها اقدام نمایید.

 

بهترین روش برای لیزر موهای صورت

همانطور که گفته شد روش‌های مختلف مانند تیغ زدن به صورت مقطعی می‌تواند از بین برنده‌ی موهای زائد روی صورت زنان باشند و نمی‌تواند اثر ماندگارتری داشته باشند. اما برای لیزر موهای صورت روش‌ها و دستگاه‌های لیزر مختلفی وجود دارند که کیفیت و کارایی آن‌ها با هم متفاوت می‌باشد.

 

با توجه به اینکه زیبایی خانم‌ها همواره یکی از مسائل مهم آن‌ها و هم‌چنین تمام اعضای خانواده‌ها می‌باشد و هزینه‌های کلانی نیز ممکن است در این زمینه صرف شود، افراد سودجو از طریق رسانه‌های مختلف و فضای مجازی سعی می‌کنند تا روش‌های نامناسبی را به خانم‌ها پیشنهاد دهند و از این راه به درآمدهای کلانی برسند.

 

در بسیاری از موارد نیز به دلیل اینکه خانم‌ها به دنبال روشی برای لیزر موهای صورت هستند که در سریع‌ترین زمان ممکن به نتیجه برسند، از این افراد تبعیت کرده و با اقدامات خودسرانه باعث آسیب جدی به سلامت پوست صورت خود می‌شوند.

 

با توجه به اینکه مزایای لیرز موهای صورت با الکساندرایت بیشمار است و توانایی این دستگاه برای برداشتن هر نوع موی ضخیم مردانه روی صورت زنان، می‌توان این روش را به عنوان بهترین روش برای حذف موهای زائد که در پشت لب یا زیر چانه رشد می‌کنند معرفی نمود.

بررسی انواع مو های زائد روی صورت و پوست

مزایای لیزر موهای صورت با دستگاه الکساندرایت و روش آن

دستگاه الکساندرایت که برای لیزر موهای صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد یکی از مدرن‌ترین و جدیدترین دستگاه‌ها تولید شده‌ی جهان با تکنولوژی روز دنیا می‌باشد. علاوه بر لیزر موهای صورت از دستگاه الکساندرایت می‌توان برای درمان لک‌های پیری، درمان ماه گرفتگی و پاک کردن تتو استفاده نمود. تفاوت دستگاه‌های لیزر مختلف برای لیزر موهای صورت را می‌توان در طول موج و رنگ پرتو نوری که تولید می‌کنند، دانست.

 

ز مهم‌ترین ویژگی‌های دستگاه الکساندرایت می‌توان به قابلیت تنظیم طول موج دستگاه برای از بین بردن هر نوع مو می‌باشد. طول موج پرتو نوری در دستگاه‌های لیزر موهای صورت، فاکتوری است که مشخص می‌کند لیزر تا چه عمقی در پوست نفوذ کند، این دستگاه دارای طول موج ۷۵۵ نانومتری است که می‌تواند با توجه به استفاده از سیستم خنک‌کننده، هرگونه سوزش برای لیزر موهای زائد روی پوست را به حداقل برساند.

 

دستگاه لیزر الکساندرایت

دارای طول موج ۷۵۵ نانومتری است که می‌تواند با توجه به استفاده از سیستم خنک‌کننده،

هرگونه سوزش برای لیزر موهای زائد روی پوست را به حداقل برساند. با توجه به اینکه دستگاه‌های لیزر الکساندرایت کندلای آمریکایی از کیفیت بالاتری برخوردار هستند، نتایج موثرتری نیز بر روی پوست دارند.

 

  • یکی از مهم‌ترین مزایای لیرز موهای صورت با الکساندرایت، این است که می‌تواند همه‌ی موهای زائد را با ضخامت‌های مختلف روی صورت زنان برداشت.

دستگاه لیزر الکساندرایت:

می‌تواند موهای  نازک و لطیف را به بهترین شکل ممکن روی صورت زنان بردارد که در این زمینه بهترین نتایج را به نسبت سایر دستگاه‌های لیزر صورت روی پوست صورت دارد البته تعداد جلسات درمانی با این دستگاه‌ها که تمامی استانداردهای جهانی را نیز دارند بسیار کمتر از دیگر دستگاه می‌باشد و نتایج پایدارتری نیز در لیزر موهای صورت به دنبال دارد.

بسیار کمتر از دیگر دستگاه لیزر می‌باشد و نتایج پایدارتری نیز در لیزر موهای صورت همراه دارد.

 

  • تعداد جلسات مورد نیاز با استفاده از این دستگاه از ۶ تا ۸ جلسه متغیر است که برنامه‌ریزی منظم جلسات درمانی می‌تواند نتایج مناسب‌تری را به دنبال داشته باشد.

 

جهت آشنایی با لیزر الکساندرایت کندلا مقاله زیر را بخوانید

تعداد جلسات لیزر موهای زائد

آشنایی با دستگاه‌ لیزر الکساندرایت کندلا

با توجه به اینکه پوست انسان از حساسیت‌های بسیار زیادی برخوردار است. و البته صورت همانطور که در بالا نیز اشاره شد، مهم‌ترین عضو در زیبایی بدن است. برای لیزر موهای صورت لازم است تا حتما با متخصصین پوست در این زمینه مشورت نمایید.

 

بنابراین عدم مشورت با افراد متخصص و همچنین استفاده از روش‌های خودسرانه یا روش‌هایی نامناسبی که در فضای مجازی با تبلیغات زیاد و صرفاً برای کسب درآمد بیشتر ارائه می‌شوند می‌تواند اثرات جبران‌ناپذیری بر روی پوست خانم‌ها بگذارد.

 

البته روش کار با دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا نیز کاملاً تخصصی است و باید توسط پزشکان متخصص پوست و مو انجام بگیرد

بنابراین هر فرد بدون داشتن تخصص و مهارت لازم نمی‌تواند آن را برای لیزر موهای صورت استفاده نماید. استفاده از این دستگاه لیزر باید حتما در کلینیک‌های مجهز صورت بگیرد. تا فرد بتواند بهترین نتایج را در مدت زمان کوتاه‌تری برای لیزر موهای صورت بگیرد تا از شر این موهای زائد راحت شود.

پاسخ به سوالات متداول شما

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

 

جهت مشاوره رایگان با پزشکان مجرب  و رزرو نوبت  مرکز تخصصی پوست و زیبایی اکسیر همین حالا با ما تماس بگیرید.️

آدرس شعبه یک: یوسف‌آباد، خیابان هجدهم ، پلاک ۱۰

۰۲۱-۸۸۰۶۷۱۷۵

۰۲۱-۸۸۵۵۷۶۰۱-۳

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *