اکسیلیس / پروتیج یک روش درمانی برای جوانسازی پوست است. در این روش با استفاده از دستگاه آر اف امواج رادیویی به سطح پوست تابیده می‌شود. اینکار موجب تحریک کلاژن‌سازی پوست شده و فرآیند تقویت و درمان پوست شروع می‌شود. در ادامه به معرفی روش آر اف خواهیم پرداخت.

اکسیلیس

اکسیلیس / پروتیج یک روش جوانسازی پوست با دستگاه آر اف است. این روش غیر تهاجمی بوده و تاثیرات محسوسی بر روی پوست دارد.

 

دستگاه غیر تهاجمی آر اف اکسیلیس / پروتیج چیست؟

اکسیلیس / پروتیج روشی برای بهبود و تقویت پوست است. با این روش می‌توان دارای پوستی ضخیم، انعطاف‌پذیر و ضخیم در نواحی ابرو، دور چشم، قسمت پائین صورت، فک، چین و چروک‌های گردن و سایر نقاط بدن داشت. اکسیلیس / پروتیج به وسیله امواج رادیویی در پوست ناحیه مورد نظر حرارت ایجاد کرده و منجر به تحریک کلاژن سازی و ساخت الاستین در پوست می‌شود. این روش به عنوان روشی مناسب برای داشتن پوستی سفت، انعطاف پذیر و پر حجم تلقی می‌شود.
 

جوانسازی پوست با دستگاه اکسیلیس پروتیج

آر اف چگونه باعث لیفت و سفت شدن پوست می‌شود؟

اکسیلیس / پروتیج یک دستگاه امواج رادیویی است که امواج الکتریکی کاملا ایمن و بی خطر را توسط آر اف به سطح پوست انتقال می دهد. در طول درمان یک پد بر روی ناحیه پشت و کمر بیماران قرار می گیرد که انتشار ایمن امواج به بدن را تضمین می نماید. روش درمان بدین صورت است که انرژی امواج رادیویی از دستگاه بر سطح پوست انعکاس می یابد. این امواج دمای پوست را تا ۴۲ الی ۴۴ درجه سانتیگراد بدون اینکه هیچ گونه آسیبی به پوست وارد نماید بالا می برد. حرارت ایجاد شده برای افراد قابل تحمل است و مشکلی ایجاد نمی کند. در این دما کلاژن موجود در پوست تحریک شده و تغییرات ساختاری در آن ایجاد می شود. با ادامه درمان اکسیلیس / پروتیج در جلسات بعدی که ممکن است یک هفته تا چند ماه طول بکشد، تولید کلاژن جدید آغاز شده و پوست شما سفت و پر حجم می شود. بدین ترتیب شل شدگی، افتادگی و چین و چروک‌های آن بهبود می‌یابند.

 

آر اف برای چه نواحی از بدن و صورت کاربرد دارد؟

اکسیلیس / پروتیج را می توان در نواحی از صورت شامل دور چشم، غبغب، فک و گردن مورد استفاده قرار داد. با آر اف می‌توانید غبغب و افتادگی پوست زیر گلو را بدون نیاز به عمل جراحی برطرف نمود. علاوه بر صورت در سایر نقاط بدن مانند بازوها، آرنج، زانو و شکم می‌توان از این روش درمانی بهره‌مند شد. در واقع شل شدگی و افتادگی پوست این نواحی با استفاده از آر اف بهبود می‌یابد.

 

جوانسازی با روش آر اف برای چه افرادی مناسب است؟

جوانسازی پوست با دستگاه اکسیلیس / پروتیج برای تمامی افرادی که از دستگاه تقویت کننده قلب و یا ایمپلنت های فلزی در درون بدن خود استفاده نمی کنند قابل اجرا است. افرادی که پوست آنها انعطاف پذیری خوبی دارد به این روش درمانی پاسخ خوبی می دهند. در مقابل افرادی که پوست آنها نازک است نیاز به تعداد دفعات درمان بیشتری دارند. همچنین افرادی که به دنبال سفت کردن پوست خود بوده و یا تصمیم به حذف غبغب خود دارند ولی تمایل به عمل جراحی ندارند، می توانند از روش درمانی اکسیلیس / پروتج به عنوان یک روش موثر بهره مند شوند.
مدت زمان هر جلسه درمان با دستگاه آر اف حدود ۲۰ دقیقه است. در طول زمانی که دستگاه بر روی پوست قرار دارد احساس می کنید که یک غلطک گرم بر روی سطح پوست شما در حال حرکت است. اینکار به رفع افتادگی و چین و چروک های پوست گردن شما کمک می نماید. معمولا پس از درمان قرمزی خفیفی در محل پوست احساس می شود که زودگذر است. شما می توانید پس از اتمام اکسیلیس / پروتیج فعالیت های روزمره خود را ادامه دهید.

ماندگاری نتایج روش آر اف

ماندگاری نتایج جوانسازی با روش آر اف اکسیلیس / پروتیج چقدر است؟

برای کسب نتایج عالی از درمان به روش آر اف اکسیلیس / پروتیج نیاز به تعداد جلسات متعدد طی دو تا چهار هفته دارید. این روش درمانی پس از دو تا چهار هفته بطور محسوس خود را نشان می دهد. علت تاخیر در مشاهده نتایج این است که آر اف با تحریک کلاژن سازی پوست به بهبود وضعیت پوست منجر می گردد. از اینرو برای اینکه بتوان نتیجه کار را مشاهده نمود نیاز به زمان وجود دارد. در واقع فرآیند کلاژن سازی حدود سه ماه نیاز به زمان دارد لذا پس از این مدت تغییرات محسوس در پوست قابل مشاهده است. معمولا برای کسب نتایج قابل قبول افراد نیاز به ۴ تا ۶ جلسه درمان دارند. فاصله میان جلسات درمانی یک تا دو هفته خواهد بود. پس از اتمام دوره درمان تا مدتها دارای پوستی سفت، صاف و بدون چین و چروک خواهید بود. با اینحال برای حفظ کیفیت پوست توصیه می شود هر شش تا دوازده ماه یکبار درمان را تکرار کنید. برای کسب نتایج بهتر پیشنهاد می گردد یک روز قبل و بعد از اکسیلیس / پروتیج آب زیادی بنوشید.

کاربرد آر اف اکسیلیس بعد از عمل های جراحی لیپوماتیک و لیپوساکشن

پس از جراحی لیپوماتیک و لیپوساکشن مقادیر زیادی چربی از درون بدن تخلیه می شوند. در این حالت زیر پوست شما خالی شده و پوست حالت شل شدگی و افتادگی پیدا می کند. همچنین ممکن است چین و چروک هایی در محل عمل مشاهده شود. اگر چه ممکن است پوست به مرور زمان افتادگی خود را از دست بدهد ولیکن در اغلب موارد اینکار امکان پذیر نبوده و یا نیاز به مدت زیادی دارد. روش جوانسازی پوست آر اف اکسیلیس یک روش بدون خطر، ایمن و کاملا غیر تهاجمی برای رفع مشکلات پوست است. با استفاده از دستگاه آر اف و تحریک کلاژن سازی پوستی سفت و انعطاف پذیر خواهید داشت. بدین ترتیب علاوه بر لاغری و تخلیه چربی های زاید دارای پوستی زیبا و سفت در محل جراحی می شوید.
 

هزینه آر اف در کلینیک اکسیر

هزینه جوانسازی با روش آر اف اکسیلیس / پروتیج در کلینیک اکسیر

هزینه جوانسازی پوست با روش آر اف اکسیلیس / پروتیج در کلینیک اکسیر بسته به تعداد دفعات درمان، ناحیه درمان و مشکلات و وضعیت پوست افراد متفاوت است. کلیه دستگاه های مورد استفاده در کلینیک زیبایی اکسیر جزو پیشرفته ترین دستگاه های موجود هستند. از طرفی کادر درمانی اکسیر با سالها تجربه و تخصص حرفه ای در اجرای دقیق درمان موثر هستند. قبل از شروع درمان با روش آر اف اکسیلیس پزشک متخصص جلسه مشاوره حضوری داشته و شرایط پوست، تعداد دفعات درمان مورد نیاز و هزینه آنرا برآورد می‌نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران کلینیک اکسیر تماس بگیرید.

برای مشاهده خدمات کلینیک اکسیر کلیک کنید