لیزر موهای زائد دست و زیر بغل یکی از روش‌های قطعی جهت داشتن دستهای زیبا و بدون مو است. این روش بدون درد و عوارض است لذا می توانید به آسانی از آن بهره‌مند شوید. برای اینکه بهترین نتیجه برای شما حاصل شود و همچنین جهت حفظ سلامتی خود توصیه می‌شود حتماً به مراکز درمانی معتبر مراجعه کنید.

لیزر موهای زائد دست

رفع موهای زائد دست و پا همواره یکی از مشکلات و دغدغه‌های خانم‌ها بوده است. اصلاح روزانه دست‌ها و پاها و زیر بغل برای داشتن اندامی زیبا و پوستی بدون مو منجر به اتلاف وقت زیادی از خانم‌ها می‌شود. لیزر موهای زائد دست به عنوان یک راه حل قطعی و موثر برای از بین بردن موها مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. در این روش دیگر نیازی به استفاده از تیغ، اپیلاسیون، موم، پد و سایر روش‌های قدیمی ندارید. این روش‌ها علاوه بر اینکه وقت‌گیر هستند منجر به وارد آمدن آسیب به پوست دست می‌شوند. التهاب، بریدگی، سوزش، پوسته شدن و موهای زیر پوستی برخی از عوارض رفع موهای زائد دست به روش‌های قدیمی است. با انجام لیزر در این ناحیه از بدن، شما دارای دستهایی بدون مو و صاف بطور همیشگی می شوید و از لطافت آن لذت می‌برید.

لیزر موهای زائد دست

چگونه با دستگاه لیزر موهای زائد دست از بین میرود؟

تکنولوژی لیزر یکی از روشهای موثر در رفع موهای زائد بدن است. انجام این کار با دستگاه‌های پیشرفته لیزر و دارای انواع سنسورهای مختلف برای کنترل میزان نفوذ و اثر اشعه صورت می گیرد. میزان نفوذ اشعه قابل تنظیم بوده و برای هر نوع پوست از یک دستگاه و اشعه با طول موج و عمق نفوذ مشخص استفاده می‌شود. اشعه لیزر بر روی پوست تابیده شده و بر اثر برخورد با پوست توسط رنگدانه‌های فولیکول‌های مو بنام ملانین جذب می‌شود و منجر به تخریب فولیکول مو می‌شود.

لیزر بر روی پوست‌های روشن با موهای تیره بیشترین اثر را دارد لذا افرادی که رنگ موهای دست آنها روشن و طلایی است نمی توانند نتیجه مطلوبی از لیزر دریافت کنند. پوست‌های تیره با موهای تیره نیز قابلیت لیزر موهای زائد دست را دارند. در اثر برخورد لیزر به فولیکول های مو انرژی حاصل تبدیل به انرژی گرمایی بسیار زیادی می‌شود. این حرارت موجب از بین رفتن فولیکول‌های مو شده و موها از روی پوست ریزش می‌کنند. لازم بذکر است که اشعه لیزر تنها بر روی رنگدانه‌های فولیکول تاثیر داشته لذا هیچ اثر منفی بر روی پوست و اندام‌های داخل بدن ندارد.

مهمترین مزایای لیزر موهای دست با لیزر کندلا

یکی از بهترین برندهای لیزر در جهان کندلا نام دارد. این دستگاه لیزر پیشرفته ساخت آمریکا بوده و توانایی تولید اشعه الکساندرایت را نیز دارد. دستگاه کندلا دارای سیستم خنک کننده انحصاری است که منجر به خنک شدن سطح پوست و عدم ایجاد درد و سوزش در فرد می شود. لیزر موهای زائد دست با لیزر کندلا علاوه بر تاثیر فوق‌العاده بر تخریب فولیکول‌های مو و داشتن پوستی صاف و تمیز، هیچگونه عوارض جانبی بر روی پوست برجای نمی گذارد.

بدین ترتیب فرد می‌تواند با اطمینان خاطر دست و زیر بغل‌های خود را لیزر نموده و نتیجه آنرا بطور محسوس مشاهده نماید. میزان اشعه دستگاه کندلا قابل تنظیم با توجه به نوع پوست است لذا هیچ گونه اثرات منفی مانند سوختگی و تاول بر روی پوست نخواهد داشت. هم‌چنین دستگاه کندلا دارای سری جداگانه (دیستنس گیج) و قابل تعویض برای هر فرد است که امکان انتقال بیماری‌های پوستی را به طور کامل از بین می‌برد.

مزایای لیزر دست با کندلا

شرایط قبل از انجام لیزر موهای زائد دست چیست؟

عملکرد لیزر به گونه‌ای هست که بر روی فولیکول های مو تاثیر می‌گذارد لذا حداقل یک ماه قبل از لیزر از روش‌های اصلاح دست مانند وکس، موم، کرم‌های موبر و بند انداختن که منجر به از ریشه درآمدن مو می شوند خودداری کنید. اینکار برای کسب نتیجه مطلوب از لیزر الزامی است. سولاریوم و قرار گرفتن در معرض آفتاب توصیه نمی‌شود، زیرا تیرگی پوست منجر به جذب اشعه لیزر توسط سطح پوست و سوختگی می‌شود. ۲۴ ساعت قبل از جلسه لیزر دست‌ها و زیر بغل خود را با تیغ اصلاح کنید.

تاثیر دستگاه مناسب در ماندگاری نتایج لیزر موهای زائد دست

یکی از عوامل موثر در کسب نتیجه مطلوب از لیزر موهای زائد دست استفاده از دستگاه لیزر پیشرفته و مجهز است. برخی کلینیک‌ها برای کاهش هزینه‌های خود از دستگاه‌های قدیمی استفاده می‌کنند. این دستگاه‌ها قابلیت تنظیم نداشته و منجر به بروز عوارض بر روی پوست می‌شوند. دستگاه‌های مدرن و جدید امکان تنظیم قدرت نفوذ اشعه را متناسب با انواع پوستها دارند. اغلب این دستگاه‌ها دارای سیستم خنک‌کننده بوده لذا راحتی فرد را به همراه دارد.

آیا لیزر موهای زائد دست با دستگاه کندلا دردناک است؟

لیزر موهای زائد دست و زیر بغل با دستگاه لیزر کندلا به هیچ عنوان درد ندارد. این دستگاه‌ها مجهز به تنظیم قدرت نفوذ اشعه بوده و دارای سیستم خنک‌کننده انحصاری برای ایمنی و آسایش افراد هستند.

 

فاصله زمانی جلسات لیزر موهای زائد دست

لیزر موهای زائد دست بر روی فولیکول‌‎های مو و رنگدانه‌های آن تاثیر می‌گذارد. از طرفی موهای زائد بدن با توجه چرخه‌ی رشدشان در فازهای متفاوتی قرار می‌گیرند. بدین ترتیب در یک جلسه لیزر ممکن است برخی موها در مرحله رشد فعال بوده و مابقی در استراحت باشند، و لیزر تنها بر موهایی تاثیرگذار است که در فاز رشد باشند، بنابراین فاصله زمانی جلسات لیزر برای عملکرد موثر ما بین ۴ تا ۶ هفته در نظر گرفته می‌شود تا تمامی موها تحت تاثیر لیزر قرار بگیرند.

 

مراقبت از پوست بعد از لیزر موهای زائد دست چیست؟

پس از انجام این کار ممکن است پوست شما کمی احساس درد و سوزش داشته و ملتهب باشد. این عوارض زود گذر است و پس از مدت کوتاهی از بین می رود. همچنین می توانید از کمپرس یخ بر روی ناحیه مورد نظر استفاده کنید. قرار گرفتن در معرض نور خورشید و سولاریوم ممنوع بوده و هنگام بیرون رفتن از منزل بهتر است از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. تا چند روز پس از لیزر استخر، سونا، جکوزی و قرار گرفتن در وان آبگرم توصیه نمی شود.

مراقبت از پوست پس از لیزر

فریب تبلیغات ارزان قیمت لیزر موهای زائد را نخورید

برخی کلینیک ها و سالن ها با تبلیغات پوچ و به بهانه لیزر ارزان قیمت اقدام به فریب افراد می‌کنند. توصیه می شود به هیچ وجه گرفتار اینگونه تبلیغات برای انجام این کار نشوید. استفاده از دستگاه های قدیمی و غیر استاندارد، عدم رعایت بهداشت، عدم استفاده از لوازم یکبار مصرف و افراد غیر متخصص و نابلد مشکلات سلامتی جدی برای شما به وجود خواهند آورد لذا تنها مراجعه به مراکز درمانی معتبر توصیه می‌شود.

لزوم مراجعه به کلینیک زیبایی معتبر و متخصص پوست برای لیزر موهای زائد چیست؟

اگر تصمیم به لیزر موهای زائد دست خود دارید توصیه می‌شود به کلینیک‌های معتبر مراجعه کنید. در این مراکز از دستگاه‌های پیشرفته و مدرن استفاده شده و اپراتورهای حرفه‌ای تحت نظر پزشکان ماهر و متخصص اقدام به لیزر می‌نمایند. استفاده از لوازم یکبار مصرف بهداشتی و رعایت استانداردهای لازم منجر به حفظ سلامتی و تندرستی شما در کنار داشتن پوستی زیبا و لطیف می‌گردد.

مراجعه به مراکز درمانی معتبر برای لیزر بدن