تزریق ژل لب مدل چاکدار | عوارض و قیمت آن

تزریق ژل لب مدل چاک دار یکی از چندین مدل تزریق ژل است که در حال حاضر در انواع کلینیک فوق تخصصی پوست در تهران انجام می‌شود. بد نیست بدانید که لب نیز به مانند دیگر اعضای صورت در طول زمان با تغییرات فراوانی اعم از کم حجم شدن، افتادگی و گاها چین و چروک در اطراف مواجه می‌شود. این تغییرات می‌توانند بر اثر عوامل بسیاری مانند افزایش سن، استفاده از مواد آرایشی نامرغوب رخ دهد که برای جبران این دست آسیب‌ها استفاده از مواد پرکننده‌ای مانند ژل و فیلر پیشنهاد می‌شود.

 

در برخی افراد لب‌های باریک و کوچک به طور ژنتیکی وجود دارد این افراد اگر بخواهند چهره خود را جذاب‌تر کنند می‌‌‌‌توانند از این نوع تزریق استفاده کنند.

شاید نقطه نظرهای مثبت و منفی بسیاری پیرامون این جراحی غیر تهاجمی شنیده باشید اما واقعیت این است که ژل‌های تزریق شده به خصوص به لب‌ها با ایجاد زیبایی می‌توانند چهره افراد را بسیار تغییر دهند و این تمامی چیزی است که اکنون بسیاری از ما به دنبال آن هستیم« یک تغییر همه چیز تمام!»

تعرفه ژل

آناتومی لب انسان

  • لب هر انسانی دارای آناتومی و ظاهری متفاوت است در برخی مواقع نیز می‌توان شباهت‌های بسیاری بین دو نفر در ظاهر لب‌ها دید.

 

بنابراین پس از تزریق ژل لب ممکن است ظاهر لب‌های شما با فرد دیگری بسیار متفاوت باشد. برای تزریق ژل لب می‌توان با تحقیق درباره نوع و متد تزریق بهترین شکل را به لب‌ها داد اما این انتخاب کمی سخت است.

به خاطر داشته باشید اگر می‌خواهید لب‌هایی برجسته داشته باشید باید از متد خاصی استفاده کنید، در مقابل اگر می‌خواهید در عین حال که از تزریق ژل استفاده می‌کنید لب‌های شما طبیعی به نظر رسد باید از متد دیگری در تزریق استفاده کنید. بنابراین آگاهی درباره انواع مدل تزریق ژل لب می‌تواند شما را در این انتخاب کمک کند. اما قبل از پرداختن به این موضوع بهتر است ابتدا درباره ژل و ساختار آن بیشتر بدانید.

تزریق ژل لب

ژل و ساختار آن

ژل لب و دیگر پر کننده‌های پوستی حاوی مقادیر بالای هیالورونیک اسید هستند که خاصیت بازسازی پوست را داشته و موجب جوانسازی آن می‌شوند. این مواد با پر کردن لب‌ها زیبایی چهره را چندین برابر می‌کنند. هیالورونیک اسید ماده‌ای است که بدن انسان به طور معمول آن را تولید می‌کند.

این ماده که حکم ایجاد جوانی پوست انسان را دارد با افزیش سن از تولید آن کاسته می‌شود، بنابراین در سنین میانسالی افراد با عارضه‌های پوستی مواجه می‌شوند. لذا باید جایگزینی برای این ماده ایجاد کرد تا دوباره جوانی را تجربه کرد. پرکننده‌های هیالورونیک اسید موقت بوده و پس از مدتی جذب پوست می‌شوند. بهتر است نگران جذب این مواد نباشید چراکه همانطور که گفته شد این ماده در بدن وجود دارد و جذب آن نمی‌تواند خطری را ایجاد کند.

 

ژل اولی ها و با تجربه‌ها

آنچه باعث می‌شود که هیالورونیک اسید خاصیت درمانی داشته باشد این است که به عنوان یک آبرسان بسیار قوی عمل می‌کند بدن انسان اگر دچار کم آبی باشد پوست و چهره به سرعت این کمبود را با خشک شدن نشان می‌دهد بنابراین بخش اعظمی از عارضه‌هایی مانند خشکی پوست، ترک و چین و چروک پوستی ناشی از کمبود این ماده است.

از این رو زمانی که این ژل به لب‌ها تزریق می‌شود می‌تواند با هیدراته نگه داشتن بافت لب، لب‌هایی جوان را به شما هدیه دهد. توصیه می‌کنیم افرادی که برای نخسین بار می‌خواهند از تزریق ژل لب استفاده کنند اولین تجربه را با این نوع از ژل‌ها آغاز کنند که موقتی هستند.

اما افرادی که برای چندمین بار می‌خواهند تزریق ژل انجام دهند با رضایت از فرم لب‌ها می‌توانند از ژل‌های دائمی نیز بهره‌مند باشند. البته که ژل‌های هیالورونیک اسید از نظر پزشکان و متخصصین پوست و مو از امنیت بالاتری برخوردارند.

تزریق ژل لب

معرفی انواع تزریق ژل لب

در بالا اشاره کردیم که تزریق ژل می‌تواند بنا بر سلیقه افراد و هم‌چنین تشخیص پزشک با متد و روش‌های متنوعی صورت گیرد.

در این جا بهتر است خاطر نشان کنیم که تمایل به استفاده از متد خاص برای لب و پافشاری برای انجام این متد می‌تواند نتیجه دلخواه را ایجاد نکند.

توجه داشته باشید لب هر فردی متمایز از لب دیگری است، بنابراین ممکن است یک متد خاص بتواند برای یک لب زیبایی خاصی ایجاد کند اما بری لب شخصی دیگر این نتیجه را ندهد. لذا بنابراین در زمان تعیین روش به نظرات و تجربه پزشک خود اعتماد کنید.

در حال حاضر تزریق ژل لب در انواع کلینیک‌ها و سالن‌های آرایشی انجام می‌شود. لازم به ذکر است گرچه تزریق ژل لب در وهله اول عملی راحت و سریع است اما باید زیر نظر پزشک صورت گیرد تا عارضه‌ای در پی نداشته باشد. بنابراین از انجام این اعمال زیبایی خارج از کلینیک های معتبر خودداری کنید.

 

اگر هنوز فرم لب دلخواه‌تان را انتخاب نکرده‌اید، در ادامه انواع متنوعی از روش‌های تزریق ژل لب را بیان کرده‌ایم که می‌خوانید:

 

روش‌های تزریق ژل لب

  • ترزریق ژل لب مدل قلبی
  • ترزریق ژل لب مدل طبیعی
  • ترزریق ژل لب مدل میکرو قطره‌ای
  • ترزریق ژل لب مدل عروسکی
  • ترزریق ژل لب مدل فانتزی
  • ترزریق ژل لب مدل سوتی
  • ترزریق ژل لب مدل روسی
  • ترزریق ژل لب مدل چاکدار

در این نوشتار بر آن شدیم که یکی از متداول‌ترین مدل‌های تزریق ژل را شرح دهیم. تزریق ژل لب چاکدار اکنون از مدل هایی است که اکثر افراد برای تزریق ژل آن را انتخاب می‌کنند. البته که مدل تزریق ژل لب روسی نیز طرفداران بیشمار خود را دارد. برای آشنایی با این مدل تزریق ژل می‌توانید خواننده مقاله « تزریق ژل با متد روسی » باشید.

 

تزریق ژل لب مدل چاکدار و تفاوت آن با مدل روسی

اگر پیگیر انجام کار باشید بی شک این مدل را در شبکه‌های مجازی دیده‌اید و حتی نوع تزریق آن را نیز مشاهده کرده‌اید. اما ممکن است برخی از شما خوانندگان نحوه انجام این تزریق را ندانید. در این مدل از تزریق ژل لب پایینی کمی پهن‌تر بوده و در میانه لب (خط وسط) چاکی ایجاد می‌شود که در طرف آن حجم لب بیشتر است. عموما پزشکان براب انجام این تزریق از ابزار خاص استفاده می‌کنند البته که می‌توان برای داشتن این نوع لبها جراحی را نیز انتخاب کرد.

 

چاک‌دار کردن لب:

مخصوص لب پایین است و به ندرت دیده می‌شود که شخصی لب بالا را نیز به این شکل تزریق کند. بنابراین با تزریق مقداری ژل به دو طرف خط وسط لب پایین یک لب چاکدار خواهید داشت که بسیار جذاب و زیبا است. عموما افراد این نوع مدل را به دیگر مدل‌ها ترجیح می‌دهند چراکه ظاهر آن به شکل لب طبیعی نزدیک است.

اما در مدل روسی تزریق ژل به لبه های لب بیشتر بوده و تزریق از داخل لب به خارج است طوری که فرم لب ها به شکل قلب می شود. این نوع تزریق ژل نیز بسیار پر طرفدار است. اگر لب های افراد روسی را دیده باشید به خوبی متوجه این نوع تزریق ژل خواهید شد.

 

برای تزریق ژل با این متد لازم است:

ابتدا نواحی تزریق مشخص و به خوبی ضد عفونی شود، سپس پزشک توسط سرنگ حاوی ژل مناطقی که باید تزریق در آن صورت گیرد را مشخص می‌کند. در ادامه با ابزار مخصوص چاک وسط لب را ایجاد کرده و در قسمت‌های کناری ژل را تزریق می‌کند. ممکن است برای تزریق ژل بخواهید از مواد بی‌حسی استفاده کنید. این مواد می‌توانند میزان درد را کاهش دهند. با این وجود نوع بی‌حسی در نتیجه تزریق نیز تاثرگذار است. بنابراین درباره استفاده و عدم استفاده از ان باید با پزشک مشورت کنید.

تزریق ژل لب

مدل تزریق ژل لب چاکدار برای چه فرم صورتی مناسب است؟

مهمترین قسمت در انجام این کار توجه به آناتومی صورت است. قبل از تزریق ژل باید در این باره تحقیق کنید. اگر چشم‌هایی ریز دارید این مدل لب برای چهره شما مناسب نخواهد بود چراکه باعث می‌شود کانون توجه به چهره شما لب‌ها باشد این در حالی است که در علم زیباشناسی چشم‌ها باید مرکز توجه مخاطبان قرار گیرد. بنابراین اگر از هر نوع متدی استفاده می‌کنید به این نکته توجه داشته باشید. این متد برای صورت‌های ظریف بسیار مناسب است و می‌تواند زیبایی خاصی را ایجاد کند.

 

میزان تزریق ژل در این نوع متد

میزان تزریق ژل در هر متدی بسته به نوع لب و سلیقه مراجعین است. بنابراین این متد نیز از این قاعده مستثنی نیست. بهتر است قبل از تزریق ژل درباره میزان مناسب آن با پزشک مشورت کنید. در برخی مواقع لب‌ها پتانسل تزریق چند سی‌سی را ندارند در این صورت ممکن است با تزریق مقادیر بالا علاوه بر غیر طبیعی به نظر رسیدن چهره عوارضی را نیز متحمل شوید.

اگر برای اولین‌بار برای تزریق ژل اقدام می‌کنید پیشنهاد می‌کنیم بار اول را با مقدار کم شروع کنید تا اگر با تزریق و یا فرم کلی لب‌هایتان رضایت نداشتید بتوانید در جلسات بعدی ایرادات را اصلاح کنید.

 

میزان ماندگاری در این روش

به طور کلی میزان ماندگاری ژل لب بسته به میزان تزریق ژل و متابولیسم بدن هر فرد متفاوت است. بنابراین ممکن است تزریق ژل برای فردی ماندگاری بالا و برای فردی ماندگاری کمتری داشته باشد. البته که تعداد جلساتی که برای تمدید تزریق پیشنهاد می شود نیز در ماندگاری ژل تاثیرگذار است. اما زمان ماندگاری تزریق ژل می‌تواند از ۶ تا ۱۲ ماه متغیر باشد. اگر به دنبال تزریق ژل دائمی هستید می‌توانید با مشورت پزشک از ماده دائمی تزریق ژل استفاده کنید. در غیر این صورت ژل‌هایی که حاوی هیالورونیک اسید هستند ماندگاری کوتاه مدتی دارند.

 

مراقبت بعد از تزیق ژل لب

با وجود اینکه تصور می‌شود تزریق ژل بسیار ساده و آسان است اما توجه داشته باشید عوامل بسیاری می‌تواند نتیجه‌ای ناخوشایند را ایجاد کند که در برخی مواقع غیر قابل جبران است، بنابراین بهترین کار توجه به مراقبت‌های بعد از تزریق ژل است  البته برای عدم بروز عوارض بعد از تزریق ژل باید به بهترین متخصص پوست مراجعه کنید و این کار را در بهترین و معتبرترین کلینیک انجام دهید.

 

بعد از تزریق ژل می‌باسیت به توصیه‌های زیر توجه داشته باشید:

  • از نوشیدن الکل و استعمال دخانیات خودداری کنید.
  • از مصرف قرص‌های منعقد کننده خون مانند آسپرین خودداری کنید.
  • از لمس محل تزریق اجتناب کنید.
  • در صورت مشاهده علائم غیرطبیعی مانند خونریزی و کبودی غیرمعمول سریعا به پزشک مراجعه کنید.
  • در صورت بروز کبودی می‌توانید با توجه به توصیه‌های پزشک از داروهای کاهش‌دهنده التهاب استفاده کنید.
  • از فشار دادن لب‌ها پرهیز کنید و مراقب باشید برای مدتی روی صورت خود نخوابید.

 

بهترین مرکز تزریق ژل لب

برای اینکه نتیجه‌ای رضایت‌بخش را تجربه کنید قبل از هر اقدامی در یافتن پزشک متبحر و کلینیک معتبر تلاش کنید بهترین کلینیک زیبایی در تهران به عنوان یکی از بهترین کلینیک‌های معتبر در تهران آماده خدمات‌رسانی‌های متنوع در حوزه زیبایی است. می‌توانید با مشاوره‌ای تخصصی جهت جوان‌سازی چهره خود اقدام کنید.

پاسخ به سوالات متداول شما

جهت مشاوره رایگان با پزشکان مجرب  و رزرو نوبت  مرکز تخصصی پوست و زیبایی اکسیر همین حالا با ما تماس بگیرید.️

آدرس شعبه یک: یوسف‌آباد، خیابان هجدهم ، پلاک ۱۰

۰۲۱-۸۸۰۶۷۱۷۵

۰۲۱-۸۸۵۵۷۶۰۱-۳

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *