دستگاه لیزر الکساندرایت دکا 

لیزر موهای زائد با الکساندرایت دکا: شاید برای شما نیز این موضوع از بزرگترین چالش‌ها باشد. یکی از مهمترین سوالاتی که ما در زمان رشد موهای زائد بدن از خود می‌پرسیم این است که اساسا وجود موهای زائد برای بدن به چه دلیل است و اینکه اگر قرار به بودن آن‌ها باشد چرا باید برای از بین بردنشان تلاش کنیم؟

از زمان استفاده از تیغ‌ها، پماد و زمادها و روش‌‎هایی مانند وکس کردن زمان زیادی می‌گذرد. اما آنچه امروزه به بهانه پیشرفت تکنولوژی و علوم مربوطه به دست ما رسیده است اختراع دستگاه‌هایی بوده که اکنون بسیاری از ما با انواع و اقسام آن‌ها آشنایی داریم به طور کلی هر روشی که برای از بین بردن موهای زائد به وجود می‌آید در ابتدا با فضایی از باید و نباید‌ها مواجه می‌شود.

آخرین و شاید بتوان به جرات گفت بهترین راه از بین بردن موهای زائد در حال حاضر استفاده از دستگاه‌های لیزر است این دستگاه‌ها که در سال‌های اخیر به عنوان محبوب‌ترین روش در این باره شناخته می‌شوند، از روز ورود خود تا به این لحظه تغییر و تحولاتی را به خود دیده‌اند که با هر بار بروز شدن نقاط  ضعف‌شان کم شده و به نقاط قوت شان افزوده شده است. اما قبل از استفاده از دستگاه‌های لیز بد نیست نکاتی را به خوبی در خاطرتان بسپارید. در ادامه بر آن شدیم تا اطلاعات گسترده‌ای درباره لیزر کردن موهای زائد و معرفی بهترین دستگاه در از بین بردن آن‌ها به شما ارائه دهیم. در ادامه با ما همراه باشید:

تعرفه لیزر موهای زائد

باید و نباید‌ها پیرامون لیزر موهای زائد 

اگر به دنبال استفاده از این روش بوده‌اید بدون شک با نظرات منفی پیرامون این روش مواجه شده‌اید. برای مثال آسیب به پوست، ضرر داشتن اشعه لیزر برای بدن، موقتی بودن این روش و هزاران نظر دیگر . در ابتدا باید بیان کنیم که لیزر موهای زائد را نباید کاری غیر تخصصی بدانید. بنابراین در همین ابتدا باید گوشزد کنیم که مراجعه به مراکزی که پزشک، متخصص و تکنسین این عمل وجود ندارد می‌تواند عوارضی را برای شما به همراه داشته باشد. بنابراین قبل از اقدام برای این عمل بهترین مرکز لیزر موهای زائد را بیابید.

 

عملکر لیزر اینگونه است که نور و یا اشعه آن با اصابت به موی تیره رنگ موجب از بین رفتن فولیکول شده و از این جهت از بین رفتن مو را در پی خواهد داشت. بد نیست بدانید که موی بدن انسان دارای دو فاز استراحت و رشد است. به این معنا که در زمانی بخشی از موها در فاز استراحت بوده که در این موقعیت اشعه و نور لیزر به آن اصابت نکرده و نمی‌تواند آن را از بین ببرد و در مقطعی در مرحله رشد است که اگر فرد در این مدت برای لیزر کردن اقدام کند موهای در حال رشد را از بین خواهند بود.

 

به نظر می‌رسد با این توضیح پی به مرحله‌ای و جلسه‌ای بودن لیزر موهای زائد برده باشید. از این رو طبیعی است که با چندین جلسه لیزر، موهایی که در فاز استراحت هستند فرصت رشد پیدا کرده و با لیزر به طوری کلی از بین می‌روند. اما چه نوع لیزری می‌تواند اثر بخش باشد؟

 

انواع لیزر موهای زائد 

حال که با مکانیزم و عملکرد لیزر موهای زائد آشنا شدید نوبت به معرفی بهترین نوع لیزر می‌رسد. در ابتدا باید اشاره کنیم که نوع لیزر باید متناسب با پوست افراد باشد، هم‌چنین میزان اشعه نیز باید با این معیار اندازه‌گیری شود. در این صورت اگر افراد دارای پوستی تیره باشند باید از یک نوع لیزر و اگر داری پوستی سفید باشند باید از نوع دیگر از دستگاه‌های لیزر استفاده کنند.

اکنون که مراکز لیزر موهای زائد بسیار شده‌اند انتخاب یک مرکز خوب برای این امر می‌تواند چالش برانگیز باشد.

 

دستگاه الکساندرایت دکا

معرفی بهترین دستگاه لیزر 

ممکن است نام لیزر الکساندرایت به گوشتان خورده باشد عموما مراکزی که تبلیغ خود را می‌کنند با نام این لیزر افراد بسیاری را به مراکز خود دعوت می‌کنند. اما تنها نام الکساندر نمی‌تواند نشان‌دهنده کیفیت بالا دستگاه و کار حرفه‌ای و تخصصی باشد. یک از بهترین دستگاه‌هایی که در حال حاضر در کلینیک لیزر اکسیر وجود دارد دستگاه لیزر موهای زائد با الکساندرایت دکا است. این دستگاه که محصولی از کمپانی دکا ایتالیا است، به عنوان بهترین دستگاه در این زمینه شناخته می‌شود. اما علت اینکه این دستگاه بهترین در نوع خود است این بوده که پوست نژاد ایرانی‌ها شباهت بسیاری به پوست ایتالیایی‌ها دارد از این رو این دستگاه در این زمینه بسیار مطلوب عمل می‌کند. همانطور که گفته شد نوع رنگ پوست در عملکرد دستگاه تاثیر مستقیمی دارد.

 

عملکرد دستگاه الکساندرایت دکا 

حتما تا به حال شنیده‌اید که لیزر موهای نازک و بور بدن اقدامی غلط است، چراکه اشعه لیزر می‌تواند با تحریک مو رشد بیشتر و ضخیم تر آن‌ها را درپی‌داشته باشد. خوشبختانه لیزر الکساندرایت دکا با داشتن قابلیت‌های فراوان می‌تواند برای این نوع موها نیز مناسب باشد.

این دستگاه بر خلاف مدل‌های مشابه بدون ایجاد درد موهای زائد را از بین می‌برد. بنابراین اگر یکی از تردیدهای شما برای استفاده از لیزر تحمل درد بالای آن بوده است باید خاطر نشان کنیم که این دستگاه به دلیل داشتن سیستم خنک‌کننده مانع از احساس درد در شما خواهد شد، به طوری که یکی از جنبه‌های تبلیغاتی این دستگاه مختص به ویژگی الکس سرد یا Cold Alex است. لازم به ذکر است که این قابلیت از تاییده سازمان غذا و دارو آمریکا نیز بهره‌مند است.

نور عاملی مهم در از بین موهای زائد در این دستگاه است. این نور که طول موج ۷۵۵ نانومتر دارد از طریق کریستال الکساندرایت ساطع می‌شود و با اصابت به رنگدانه‌های مو موجب از بین رفتن آن‌ها می‌شود.

 

مزیت های لیزر با دستگاه الکساندرایت دکا

چرا دستگاه الکساندرایت دکا 

با تمام این تفاسیر ممکن است این سوال به ذهنتان خطور کند که چرا باید از این دستگاه استفاده کرد؟ و اساسا چه تفاوتی بین این دستگاه با دیگر دستگاه‌های لیزر وجود دارد؟

 

مزیت‌های لیزر موهای زائد با الکساندرایت دکا

عموما دستگاه‌هایی که به عنوان جدید‌ترین ها عرضه می‌شوند نواقص و مشکلات دستگاه‌های قبلی را مرتفع کرده‌اند و مزیت‌های بیشتری را نیز به همراه دارند. دستگاه الکساندرایت دکا نیز از این قاعده مستثنی نیست.

 

از مزیت‌های لیزر موهای زائد با الکساندرایت دکا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کوتاه بودن زمان درمان
  • عدم ایجاد آسیب به پوست
  • کاهش عوارض جانبی
  • مناسب برای تمامی پوست ها
  • به حداقل رسیدن درد هنگام لیزر

 

اما آنچه این دستگاه را از دیگر دستگاه‌های لیزر متفاوت می‌کند عبارت اند از:

  • تاثیر چشمگیر بر پوست های تیره و حتی برنزه
  • از بین برنده موهای نازک و کرک مانند
  • افزایش اثربخشی (حدود ۹۵ درصد)
  • کاهش هزینه درمان

 

تعداد جلسات لازم برای درمان کامل 

با انتخاب دستگاه‌های قدیمی‌تر دست کم می‌باسیت ۱۰ تا ۱۲ جلسه طی می‌شد تا اثر بخشی لیزر مشخص شود، اما با لیزر الکساندرایت دکا این زمان به ۴ تا ۶ جلسه کاهش یافته است و این به معنای اثر بخشی دو برابری این دستگاه است، بنابراین در وقت و هزینه شما صرفی‌جویی خواهد شد گفتنی است که تعداد جلسات بسته به مناطقی که قصد لیزر آن را دارید متفاوت خواهد بود . علاوه بر این وجود فاکتورهای زیر می‌تواند در تعداد جلسات تاثیر گذار باشد:

  • نواحی مورد نظر برای لیزر
  • نوع پوست مراجعه کنند
  • سن مراجعه کنتنده
  • جنسیت

پاسخ به سوالات متداول شما

نکته قابل توجه درباره این دستگاه امکان استفاده آن برای تمامی نقاط بدن است. در کلینیک زیبایی پوست و مو اکسیر می‌توانید تمامی نواحی بدن را با استفاده از این دستگاه لیزر کنید.

 

از آمادگی تا مراقبت 

قبل از لیزر موهای زائد باید به چند نکته توجه داشته باشید که در ادامه اشاره خواهیم کرد:

  • مشورت با پزشک در صورت وجود بیماری زمینه‌ای و حساسیت
  • اصلاح موهای زائد قبل از مراجه
  • عدم استفاده از لوسیون و کرم
  • عدم استفاده از دستگاه های برنزه‌کننده

برای مراقبت بعد از لیزر لازم است که نواحی لیزر شده را در معرض رطوبت قرار ندهید. در صورت مشورت با پزشک از کرم‌ها التیام بخش استفاده کنید.

 

 

۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *