ماندگاری تزریق ژل به واژن

تزریق ژل به لابیا ماژور، یکی از روش‌های زیباسازی واژن است. تا پیش از اینکه تمایل به انجام جراحی‌های زیبایی واژن باب شود حتی صحبت در این‌باره به عنوان امری قبیح شناخته می‌‎شد، البته که این موضوع ریشه در نوع فرهنگ و باور‌های افراد جامعه دارد. شاید بخاطر داشته باشید زمانی را که بانوان حتی برای بیان بیماری‌های ناحیه تناسلی و مربوط به آن شرم داشتند، گروهی از آن‌ها حتی برای این دست بیماری‌ها نیز از مراجعه به پزشک خودداری می‌کردند اما خوشبختانه با توجه به اهمیت رسیدگی و درمان بیماری‌ها این تابو شکسته شد و حالا بانوان بیش از پیش به فکر سلامتی اندام تناسلی خود هستند این اندام برای بانوان علاوه بر انجام دفع امکان باروری را فراهم می‌کند، بنابراین سلامت آن نشان‌دهنده امکان باروری در آن است.

به جز درمان بیماری‌های زنان از عفونت گرفته تا بیماری‌های ناحیه لگن و رحم افراد بیشماری برای انجام اعمال زیبایی به متخصصین مراجعه می‌کنند. این جراحی‌ها شامل: لابیاپلاستی، پرینورافی، تنگ کردن واژن واژینوپلاستی و غیره است که بانوان با توجه به نیاز خود برای هر یک اقدام می‌کنند. در حال حاضر توجه به این دست جراحی‌ها در حال گسترش است بنابراین باید آگاهی در این زمینه نیز افزایش یابد. یکی از راه‌هایی که در زمینه ایجاد زیبایی و جوانسازی واژن صورت می‌گیرد تزریق ژل به لابیا ماژور است. در ادامه به این نوع جراحی و مسائل پیرامون آن از نحوه انجام گرفته تا عوارض را شرح خواهیم داد. اگر شما نیز به فکر انجام این جراحی هستید پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این نوشتار همراه ما باشید:

 

علت تغییر حالت واژن

دستگاه تناسلی بانوان می‌تواند به دلایل بسیاری دچار تغییرات پوستی شود. به این معنا که زایمان‌های متعدد، کاهش وزن ناگهانی و افزایش سن از جمله عواملی هستند که می‌توانند در ظاهر واژن تاثیرگذار باشند. البته که تغییرات هورمونی که در بانوان در زمان شروع دوران قاعدگی و در زمان بارداری نیز اتفاق می‌افتد دلیل دیگری بر بروز این عارضه‌ها است.

به طور کلی بانوان در سن ۴۰ سالگی تا زمان میانسالی این تغییرات را با سرعت بیشتری تجربه می‌کنند.

 

آیا راه حلی برای درمان این نوع آسیب‌های پوستی وجود دارد؟

آیا می‌توان علی رغم داشتن سن بالا از واژنی جوان برخوردار بود؟

بی راه نیست اگر بگوییم که یکی از دغدغه‌های بانوان در حال حاضر به این موضوعات مربوط می‌شود. در پاسخ این دست سوالات باید بیان کنیم که خوشبختانه به لطف پیشرفت علوم پزشکی و تجهیزات آن در حال حاضر روش‌های متعددی برای ایجاد جوانسازی واژن وجود دارد که در ادامه به یکی آن‌ها می‌پردازیم:

 

تزریق ژل به واژن 

همانطور که اشاره کردیم دستگاه تناسلی بانوان می‌تواند با عارضه‌های پوستی مواجه شود که یکی از آن کم حجم شدن لابیاها است. این قسمت‌ها در واژن بانوان به دلایل مختلفی می‌تواند دچار تیرگی رنگ و افتادگی پوست شود. بنابراین می‌تواند در ظاهر کلی، واژن تاثیرگذار باشد. تزریق ژل یا همان پرکننده‌های پوستی به دلیل اینکه حاوی مقادیر بالای هیالورونیک اسید هستند موجب جوانسازی در واژن می‌شوند.

این ماده که به خودی خود در بدن تولید می‌شود با کهولت سن از ترشح آن کاسته شده و پوست بدن دچار عوارضی خواهد شد ژل‌های پرکننده که در نواحی مختلف بدن مانند صورت و واژن تزریق می‌شوند با داشتن این ماده در جوان‌سازی پوست تاثیر گذارند. این ژل با برجسته‌کردن لابیاهای ماژور چین و چروک‌های ناشی از افتادگی پوست را نیز برطرف می‌کند و ظاهری جوان به واژن می‌دهد.

بهترین زمان تزریق ژل به لابیا ماژور 

چرا و چه زمانی باید برای انجام تزریق ژل به واژن اقدام کرد؟

برای پاسخ به این دو پرسش باید بیان کنیم که تزریق ژل به واژن و یا انجام هرگونه جراحی زیبایی واژن تاثیر مستقیمی بر کیفیت برقراری رابطه جنسی دارد بسیاری از بانوان به دلیل تغییراتی که در طول زمان متوجه ناحیه تناسلی آن‌ها می‌شود از برقراری رابطه جنسی بیم دارند چراکه احساس می کنند این تغییرات باعث از بین رفتن زیبایی واژن در آن‌ها شده است. بنابراین یکی از دلایلی که می‌توان برای انجام این نوع جراحی غیر تهاجمی برشمرد، افزایش اعتماد به نفس برای برقراری رابطه جنسی است که دلیل کمی نیز به شمار نمی‌آید.

اما در برخی بانوان افتادگی لابیاها می‌تواند با درد هنگام پوشیدن لباس‌های جذب و گاها عفونت شود، چراکه ممکن است شل شدن لابیاها با نگه داشتن رطوبت آن‌ها را مستعد ابتلا به عفونت کند. بنابراین برخی بانوان به انجام جراحی لابیاپلاستی تمایل پیدا کنند برخی نیز تزریق ژل برای جوان‌سازی را انتخاب کنند.

تعرفه ژل

آیا تزیق ژل واژن دردناک است؟

برای تزریق ژل به واژن از یک سرنگ مخصوص که حاوی مواد پر کننده پوست است استفاده می‌شود. این روش به دلیل اینکه غیر تهاجمی است ایجاد درد و یا عوارض خاص نمی‌کند، اما برای افرادی که ممکن است کمی درد را تجربه کنند از بی‌حس‌کننده‌های موضعی استفاده می‌شود.

کاندیدای تزریق ژل به لابیا ماژور 

کاندیدای تزریق ژل به واژن چه کسانی هستند؟

شاید تصور کنید که تزریق ژل آسان‌ترین روش در ایجاد جوانسازی واژن است. بله؛ نحوه تزریق ژل بسیار راحت بوده و بسیار سریع است. اما این روش برای بسیاری از بانوان توصیه نمی‌شود. به عبارت دیگر قبل از تزریق ژل باید با متخصص زنان مشورت کنید تا از از بروز عوارض احتمالی جلوگیری شود. به طور کلی بانوان که از سلامت جسمی برخوردارند و تنها می‌خواهند زیبایی واژن خود را بازگردانند می‌توانند از این روش استفاده کنند.

 

کدام بانوان امکان تزریق ژل به واژن را دارند؟

  • بانوانی که در دوران بارداری هستند.
  • بانوانی که در دوران شیردهی هستند.
  • بانوانی که دارای سابقه بیماری قلبی و عروقی هستند.
  • بانوانی که به دیابت مبتلا هستند.
  • بانوانی که سابقه لخته شدن خون دارند.
  • بانوانی که به مواد پرکننده مانند ژل حساسیت و آلرژی دارند.
  • بانوانی که دارای عفونت واژن هستند. این افراد باید قبل از تزریق عفونت خود را درمان کنند.

 

این دست بانوان برای تزریق ژل مانعی ندارند:

  • بانوانی که به علت افزایش سن دچار افتادگی و شل شدن پوست واژن شده‌اند.
  • بانوانی که به دلیل کمبود وزن لابیا های ضعیف دارند.
  • بانوانی که لابیاهای نامتقارن دارند.

به خاطر داشته باشید بانوانی که به دنبال راهی برای افزایش میل جنسی هستند و می‌خواهند اختلال در به ارگاسم رسیدن را درمان‌کننده نمی‌توانند به این روش نگاه درمانی داشته باشند، چراکه افزایش حجم لابیا در این مورد اثری ندارد.

مراقبت بعد از تزریق ژل به لابیا ماژور 

مراقبت‌های قبل و بعد از تزریق ژل به واژن 

قبل از تزریق ژل به واژن باید برخی نکات را در نظر داشته باشید که عبارت‌اند از:

  • مطلع ساختن پزشک از بیماری زمینه‌ای و یا حساسیت و آلرژی
  • مطلع ساختن پزشک از استفاده برخی دارو‌ها و یا مکمل‌های غذایی
  • درمان عفونت واژن در صورت ابتلا
  • عدم استفاده از آسپرین و داروهای منعقدکننده خون
  • نوشیدن آب فراوان

 

بعد از تزریق ژل نیز باید نکاتی را رعایت کنید که شامل موارد زیر است:

  • استفاده از داروهای تجویز شده توسط پزشک
  • عدم استعمال دخانیات و نوشیدن الکل تا یک هفته
  • عدم برقراری رابطه جنسی تا یک هفته
  • خودداری از انجام فعالیت‌های سنگین تا ۲ الی ۳ هفته
  • پرهیز از لمس ناحیه تزریق شده تا ۳ روز

خطرات تزریق ژل به لابیا ماژور 

معایب و مزیت‌های تزریق ژل به واژن 

قطعا تا به اینجا متوجه مزایای تزریق ژل به واژن شده‌اید. بی‌شک بانوانی که دچار عوارض پوستی اشاره شده هستند می‌توانند از این روش برای بالا بردن اعتماد به نفس حین روابط جنسی استفاده کنند. پرکننده‌های پوستی مانند ژل هیالورونیک اسید به جوانسازی ناحیه واژن کمک خواهد کرد. اما در کنار مزیت‌های فراوانی که این روش می‌تواند داشته باشد ممکن است برخی عارضه‌های نیز ایجاد شوند. بروز این عارضه‌ها به عوامل متعددی مانند نا آگاهی پزشک از بیماری زمینه‌ای بیمار و یا ابتلا به عفونت وی داشته باشد.

علاوه بر این موارد تجربه و تبحر پزشک نیز در به سرانجام رسیدن این جراحی غیر تهاجمی تاثیرگذار است. تورم، کبودی، قرمزی بعد از تزریق از عوارض طبیعی است، اما طولانی مدت شدن آن‌ها یا بروز عفونت و حساسیت طبیعی نبوده و باید در زمان مشاهده به سرعت به پزشک مراجعه کرد.

سوالات متداول

برای اینکه تزریق ژل به لابیا ماژور را بدون نگرانی و اضطراب انجام دهید باید به دنبال بهترین کلینیک جراحی زیبایی زنان باشید. کلینیک اکسیر با داشتن پزشکان متبحر در این زمینه می‌تواند بهترین گزینه باشد.

رزرو وقت از کلینیک اکسیر

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *