دپارتمان لاغری و پیکرتراشی

بهترین خدمات زیبایی و لیزر پوست و مو
با کامل‌ترین تجهیزات و پزشکان حاذق

بدن ما قالبی است که هر لحظه در آن زندگی می‌کنیم. به همین دلیل بیشتر ما انسان‌ها تلاش می‌کنیم تا از هر نظر مراقب سلامتی جسم خود باشیم.

مراقبت از بدن ابعاد مختلفی دارد. به‌طور مثال ما ورزش می‌کنیم، سعی می‌کنیم غذاهای سالم بخوریم، به‌اندازه کافی آب می‌نوشیم، طبق اصول صحیحی نشسته، می‌ایستیم یا راه می‌رویم یا در صورت بروز بیماری‌های جسمی به پزشک مراجعه می‌کنیم تا سلامتی خود را به دست بیاوریم.

اما به‌جز وظیفه‌ای که در قبال حفظ سلامتی بدن خود داریم، باید آن را دوست هم داشته باشیم. شکل، فرم و ابعاد جسمی که در آن زندگی می‌کنیم باید از هر نظر برای ما خوشایند بوده و با آن حس اعتماد به نفس داشته باشیم.

گاهی دست‌یابی به فرم اندامی دلخواه به‌سادگی میسر نمی‌شود. مثلاً امکان انجام ورزش‌های سخت و منظم وجود ندارد. یا قادر نیستیم اصول اساسی یک رژیم غذایی درست را رعایت کنیم تا به وزن و سایز مورد نظر خود برسیم. همچنین ممکن است به خاطر شرایطی همچون بارداری، کاهش یا افزایش شدید و سریع وزن یا بیماری‌های خاصی نتوانیم با ورزش کردن یا رعایت رژیم غذایی به فرم ایده آل اندام خود برسیم.

در چنین مواقعی است که می‌توانیم به گزینه‌های در دسترس دیگری مانند پیکرتراشی یا لاغری با دستگاه فکر کنیم.

لاغری با دستگاه

لاغری با دستگاه

آنالیز بدن

آنالیز بدن

رژیم غذایی

رژیم غذایی

رژیم غذایی

پیکرتراشی

پیکرتراشی چیست؟!

پیکرتراشی چیست؟!

پیکرتراشی Body sculpting که نام دیگر آن کانتورینگ contouring است عنوان نوعی جراحی زیبایی است. پیکر تراشی اصطلاحی کلی است. این اصطلاح برای توصیف طیف گسترده‌ای از روش‌های جراحی زیبایی که به منظور بهبود شکل ظاهری بدن طراحی شده‌اند، به کار برده می‌شود.
تعداد تکنیک‌هایی که در یک عمل پیکرتراشی مورد استفاده قرار می‌گیرد کاملاً بستگی به وضعیت فعلی جسم شما و آنچه دوست دارید به آن تبدیل شوید، دارد.
به عبارت دیگر پیکر تراشی را می‌توان به‌عنوان تکنیکی در جراحی زیبایی معرفی کرد که در آن سلول‌های چربی بدون نیاز به انجام عمل‌های جراحی سنگین از بین می‌روند.
برخی از این سلول‌های چربی توسط تکنیک انجماد نابود می‌شوند و برخی دیگر به کمک گرمای نفوذ یافته از طریق رادیو فرکانس یا دستگاه لیزر به هر حال با انجام دادن عمل پیکرتراشی تحت تجویز و نظارت یک پزشک حاذق در یک کلینیک مجهز می‌توانید امید داشته باشید که در قسمت‌هایی نظیر شکم، ران‌ها، بازوها یا ناحیه پهلو به فرم و شکل دلخواه خود دست پیدا کنید.

 

آیا پیکر تراشی عمل پر رسیک و دردناکی است؟!

پاسخ هر دو پرسش خیر است!
ریسک عمل پیکرتراشی تقریباً زیر صفر است. ضمن آن‌که این عمل دردناک هم نیست. در واقع ممکن است انجام دادن آن تنها سبب احساس سوزش روی پوست شما شود. که البته به دلیل آن‌که هر جلسه پیکرتراشی معمولاً ۲۵ دقیقه بیشتر طول نمی‌کشد، می‌توان این سوزش جزئی را به راحتی تحمل کرد.
بسته به این‌که کدام قسمت از بدن را می‌خواهید به کمک پیکرتراشی به فرم ایدئال خود ببرید، پزشک معالج برای شما تعداد جلسات مورد نیاز را تعیین خواهد کرد.

لاغری با دستگاه

لاغری با دستگاه چگونه امکان‌پذیر است؟!

گاهی دست‌یابی به فرم دلخواه اندام با انجام ورزش یا رعایت رژیم غذایی امکان‌پذیر نیست. یعنی چربی‌های اضافه در یک ناحیه خاص بدن مانند دور شکم، پهلو یا ران‌ها تجمع یافته‌ و مدت‌ها ممارست به منظور از بین بردن این چربی‌ها موفقیت‌آمیز نخواهد بود.
در چنین مواقعی است که پزشکان زیبایی مداخله یک دستگاه لاغری را برای سریع‌تر کردن روند کاهش حجم چربی‌ها مجاز می‌دانند. به این ترتیب می‌توان لاغری با دستگاه را امتحان کرد.
لاغری با دستگاه یکی از روش‌های دست‌یابی به اندام ایدآل است که به شکل غیر تهاجمی انجام می‌شود. یعنی بدون این‌که نیاز به جراحی یا بیهوشی باشد، عضو مورد نظر به‌تدریج شروع به لاغر شدن می‌کند.
لاغری با دستگاه برای تمام‌اندام‌های بدن امکان‌پذیر است. این تکنیک برای لاغر کردن بیشتر اندام‌های بدن از بازو، شکم، پهلو و ران‌ها گرفته تا غبغب و ساق پا کاربرد دارد.

لاغری با دستگاه توسط چه تجهیزاتی و چطور انجام می‌شود؟!

لاغری با دستگاه به کمک دستگاه‌های مختلف با تکنیک‌های گوناگون و برندهای متنوع انجام می‌شود.
اما در اغلب این دستگاه‌ها امواجی به صورت پالسی و مستمر تولید می‌شوند. این امواج امکان نفوذ به چربی‌های سطحی و عمقی بدن را دارند. این پالس در چربی‌های بدن نوعی فشار منفی ایجاد می‌کند. فشار منفی ایجاد شده چربی‌ها را تبدیل به مایع کرده، سپس این مایع از بدن خارج می‌شود.
فرکانس‌هایی که دستگاه‌های مختلف ایجاد می‌کنند از محدوده‌ای بین ۲۶ تا ۵۰ کیلوهرتز تغییر هستند. بنابراین طول موج این فرکانس‌ها هیچ آسیبی به بدن نمی‌رسانند.
به‌طورکلی لاغری با دستگاه روشی مطمئن، بی‌خطر و بسیار راحت است. ضمن آن‌که اگر شما لاغری با دستگاه را انتخاب کنید با احتمال بسیار زیادی در ناحیه لاغر شده دیگر هرگز شاهد تجمع مجدد چربی‌ها و چاقی نخواهید بود.

 

آیا می‌توان با رژیم غذایی به اندام دلخواه رسید؟!

البته که می‌توان با رژیم غذایی به اندام دلخواه رسید. اما دست‌یابی به این موفقیت چند شرط اساسی دارد.
نخست آن‌که باید رژیم غذایی مخصوص به چاق یا لاغر شدن بر اساس ویژگی‌ها، نیازها و اشکالات اندام شما تهیه شده باشد.
شرط دوم این است که این رژیم باید توسط یک فرد متخصص تنظیم شود. کسی که مهر و موم‌ها در حوزه شناخت آناتومی، ویژگی‌های بدن انسان، عوامل مؤثر در چاقی و لاغری، خاصیت و کالری غذاها و نقاط قدرت و ضعف همه رژیم‌های غذایی دانش کسب کرده باشد. همچنین همواره در حال به روز رسانی اطلاعات خود باشد.
و شرط سوم پایبندی شما به رژیم غذایی و اجرای درست و دقیق آن است.
این نکته را نیز باید بدانید که تنظیم یک رژیم غذایی مؤثر کاری علمی و تخصصی است و هرگز نمی‌توان با انتخاب رژیم‌های دم‌دستی یا برنامه‌های غذایی ثابتی که دستور آن‌ها در صدها سایت نامعتبر یافت می‌شود به اندام دلخواه دست پیدا کرد. یا چاقی و لاغری ایجاد شده را برای مدت زمان طولانی حفظ کرد.

رژیم غذایی

رژیم غذایی توسط چه کسی باید تنظیم شود؟!

رژیم غذایی قبل از آن‌که یک دستور غذایی با اندازه مشخص خوراکی‌ها باشد، نوعی سبک زندگی سالم، منظم و قاعده‌مند است. بنابراین کسی می‌تواند برنامه این تغییر سبک را تنظیم کند که سال‌ها در این حوزه فعالیت کرده و دانش و تجربه به دست آورده باشد.
تنها چنین فردی است که می‌تواند رژیم غذایی را برنامه‌ریزی کند که رعایت کردن آن هیچ‌گونه آسیبی به بدن وارد نمی‌کند. آسیب‌هایی مانند ضعف شدید جسمی، کسالت، ضعف اعصاب، ولع زیاد به خوردن، کمبود ویتامین‌ها، کاهش سطح مواد معدنی یا فشارهای ناشی از خالی ماندن معده که رعایت کنندگان برخی از رژیم‌های غذایی غیر اصولی به‌شدت از آن‌ها شکایت می‌کنند.
اگر با این دید به رژیم غذایی نگاه کنید، اولاً به این نتیجه خواهید رسید که باید در انتخاب متخصص رژیم غذایی خود به‌اندازه کافی دقت کنید. ثانیاً مطمئن خواهید شد که رعایت کردن رژیمی که چنین متخصصی آن را تنظیم کرده باشد کار دشوار و طاقت‌فرسایی نبوده و حتماً باعث دست‌یابی شما به فرم و شکل ایدآل اندامتان خواهد شد.

آنالیز بدن

آنالیز بدن چیست و به چه منظوری انجام می‌شود؟!

به فرآیند تحلیل آناتومی بدن به منظور تعیین ویژگی‌های خاص آن که با دستگاه‌های پیشرفته‌ای صورت می‌گیرد، آنالیز بدن گفته می‌شود. آنالیز بدن اطلاعات بسیار ارزشمندی در خصوص ویژگی‌های جسمی به شما می‌دهد.
آنالیز بدن به شما می‌گوید که آیا ساختار بدنی سالمی دارید یا به دلیل آن‌که نسبت چربی‌ها به میزان عضلاتتان کم‌تر است دچار اضافه‌وزن هستید. همچنین با تشخیص حجم چربی‌های ضروری بدن به نسبت چربی‌های غیر ضروری و تعیین فرم اسکلت و استخوان بندی، شما را در انتخاب مسیری که برای دست یابی به اندام ایدئال باید آن را طی کنید، کمک می‌کند.

 

چرا لازم است ویژگی‌های بدن خود را آنالیز کنیم؟!

به تعداد انسان‌های روی زمین، بدن با ویژگی‌های خاص و منحصربه‌فرد وجود دارد. دانستن این ویژگی‌ها سبب می‌شود آگاهانه‌تر برای دست‌یابی به فرم دلخواه اندام خود به سراغ روش‌هایی مانند ورزش کردن، پیکرتراشی، لاغری با دستگاه یا رعایت رژیم‌های غذایی بروید.
درواقع اگر به کمک یک متخصص خبره در حوزه آنالیز بدن و دستگاه‌های پیشرفته‌ای که برای این کار طراحی شده‌اند، ویژگی‌های جسمی خود را بهتر بشناسید، می‌توانید روش‌های مؤثر برای لاغری یا چاق شدن را سریع‌تر پیدا کرده و زودتر به نتیجه برسید.
آنالیز بدن اطلاعات بسیار مفیدی در خصوص بدن انسان می‌دهد. اطلاعاتی که با تکیه‌بر آن‌ها می‌توان رژیم‌های غذایی را درست‌تر انتخاب کرد. در میان انواع ورزش‌ها، مناسب‌ترین را برگزید. یا اگر پزشک متخصص زیبایی به شما توصیه می‌کند که باید پیکرتراشی کنید یا لاغری با دستگاه را انتخاب کنید، آگاهانه‌تر در این خصوص تصمیم بگیرید.

 

ما در کلینیک اکسیر برای انجام دادن تمام کارهای فوق در خدمت شما خواهیم بود

اگر می‌خواهید رژیم غذایی سالم و اصولی داشته باشید و به کمک آن وزن خود را کاهش یا افزایش دهید، می‌توانید از بهترین متخصصان تغذیه که در کلینیک اکسیر مشغول به کار هستند، کمک بگیرد.
در صورتی که مایل باشید با پیکرتراشی ایرادات غیرقابل حل اندام خود را برطرف کنید، می‌توانید روی کمک متخصصان حاذق زیبایی ما که بهترین امکانات پزشکی برای این کار را در اختیار دارند، حساب کنید.
همچنین برای لاغر شدن با دستگاه می‌توانید به کلینیک اکسیر بیایید تا مدرن‌ترین دستگاه‌های لاغری روز دنیا را از نزدیک ببینید. سپس با پزشکان متخصص ما مشورت کرده و خیلی زود به نتیجه دلخواه خود برسید.
و قبل از همه این‌ها می‌توانید با آنالیز بدن خود به کمک متخصصان کلینیک اکسیر، ابتدا اندام خود و ویژگی‌های آن را بشناسید تا بتوانید بهترین و کوتاه‌ترین راه برای دست‌یابی به فرم بدن دلخواه خود را طی کنید.
ما در طول این مسیر با بهترین پزشکان، متخصصان تغذیه و مدرن‌ترین دستگاه‌ها در کنار شما هستیم.

سوالات متدوال

آیا افرادی که دارای سنگ کلیه هستند می‌توانند از دستگاه لاغری پاورشیپ استفاده کنند؟

بله. استفاده از دستگاه لاغری برای افرادی که در یک یا دو کلیه خود سنگ دارند، مانعی ندارد.

لوگو کلینیک زیبایی اکسیر

سوال یک

در دوران بارداری یا شیردهی استفاده از دستگاه لاغری موضعی مجاز است؟

استفاده از دستگاه لاغری در دوران بارداری توصیه نمی شود. اما در دوران شیردهی مشکلی ندارد.

لوگو کلینیک زیبایی اکسیر

سوال دو

 

آیا می‌توان عدم تقارن و تفاوت سایز در دو بازو و یا دو ران را در افراد، با دستگاه لاغری اصلاح کرد؟

بله. یکی از کاربردها و ویژگی‌های اصلی دستگاه پاورشیپ، رفع و اصلاح اختلاف سایز و حتی ناهمواری‌ها در دو قسمت و دو طرف بدن همچون دو بازو و یا دو ران و یا حتی ناهمواری‌های روی شکم بعد از عمل لیپوماتیک می‌باشد.

لوگو کلینیک زیبایی اکسیر

سوال سه

چند جلسه نیاز است تا به نتیجه دلخواه از دستگاه لاغری رسید؟

تعداد جلسات مورد نیاز برای استفاده از دستگاه لاغری پاورشیپ در هر موضع از بدن با توجه به درجه چاقی متفاوت است، که از طریق مشاوره با پزشک متخصص تعیین می‌گردد.

لوگو کلینیک زیبایی اکسیر

سوال چهارم

رزرو نوبت

قرارهای مراقبت‌های اولیه و برخی از تخصص‌ها

خدمات(ضروری)