لیفت سانترال لب

لیفت سانترال لب در بهترین کلینیک زیبایی تهران


فرمدهی دائمی لب با سانترال لب

لیفت سانترال لب؛ بسیاری از خانم همیشه به دنبال داشتن لب‌های پر حجم و قلوه‌ای هستند.

از این رو همیشه به دنبال روش های زیبایی هستند که بتوانند لب‌های خود را برجسته کنند. بسیاری برای حجم دادن به لب‌های خود معمولا رو به تزریق ژل می‌آورند. اما ما در این مقاله قصد داریم شما را با یک جراحی آشنا کنیم تا بتوانید لب‌های بسیار جذابی داشته باشید سانترال لب یا لیفت لب یک نوع جراحی زیبایی است که می‌تواند به لب‌های شما جذابیت ببخشد و شما را به خواسته خود برساند در جراحی سانترال لب یا لیفت لب، قسمت کوچکی از پوست لب بالا را در زیر بینی برمی‌دارند، قسمت بالای لب را کوتاه می کنند و قسمت قرمز رنگ لب (ورمیلیون) را برمی‌گردانند.

در این صورت حجم لب بالایی بیشتر می شود و باعث می شود شما لبخند زیباتری داشته باشید. در این جراحی از آنجایی که قسمتی از لب بالایی را می برند، دندان‌های فرد در هنگام لبخند زدن بیشتر دیده می شود. همین امر بر جذابیت شما بیشتر کرده و باعث می‌شود شما جذاب‌‍تر به نظر برسید.

لیفت سانترال لب ؛لبهای جذاب

لیفت سانترال لب:

یک روش دائمی برای تغییر شکل لب و حجم دادن به آن به طور طبیعی است. اگر شما به دنبال زیبایی بیشتری هستید و از فرم بینی خود راضی نیستید، می توانید این جراحی را با عمل بینی ترکیب کنید تا به جذابیت بیشتری دست پیدا کنید. علاوه بر این گاها برای دستیابی به نتیجه بهتر، پزشک تزریق ژل را نیز توصیه می‌کند.

به طور کلی سنترال لب و یا لیفت لب، جهت بهبود فرم لب از جمله برجسته کردن، کاهش فاصله بین بینی و لب و تغییر فرم آن می تواند مفید باشد.

این جراحی برای افرادی مناسب است که طول لب های آن ها نسبت به بینی شان زیاد است و دندان‌های بالایی آن‌ها دیده نمی‌شود ما در ادامه توضیحات کاملی در خصوص این جراحی برای شما بیان کرده‌ایم که با آگاهی کامل به سراغ انجام آن بروید.


شاید این مطلب برای شما جالب باشد: زاویه سازی صورت با تزریق ژل

نسبت مناسب لب در لیفت سانترال لب

نسبت مناسب لب برای صورت فرد چقدر است؟

احتمالا با خواندن این مقاله اولین سوالی که در ذهن شما نقش می‌بندد این است که فاصله بینی و لب ما باید چقدر باشد؟ از چه حدی بیشتر باشد ما نیاز به جراحی سنترال لب داریم؟ نسبت بین لب و بینی به گفته‌ی برخی باید ۱-۱.۶ باشد. اما با این وجود، عوامل متفاوتی بر این نسبت تاثیرگذار هستند. پس می‌توان نتیجه گرفت که چیزی به عنوان نسبت کامل برای همه‌ی افراد وجود ندارد، چرا که این عدد برای هر فرد متفاوت است. در بهترین حالت به جای اینکه به نسبت کامل فکر کنید، بهتر است رابطه بین لب و بقیه اجزای صورت خود را در نظر بگیرید. استخوان صورت، فرم صورت و طول دندان های شما عوامل بسیار محدودی هستند که بر نسبت لب تاثیر می‌گذارند.

با در نظر گرفتن طول لب سفید که می‌تواند بین ۹ تا ۲۷ میلی متر باشد، در خواهید یافت که چرا دقیقا نمی‌توانید نسبت دقیقی بدست بیاورید اما در حالت کلی برای بیشتر افراد، طول لب ایده‌آل بین ۹ تا ۱۸ میلی‌متر است. لازم به ذکر است که بازهم این تخمین ثابت نیست و کاملا به ویژگی های کلی صورت بستگی دارد.

 

جراحی سنترال یا لیفت لب چگونه انجام می‌شود؟

جراحی لیفت سانترال لب طی بیهوشی صورت می‌گیرد. در این عمل بر روی نواحی خاصی از لب برش‌هایی مشخص ایجاد شده و سپس بخیه زده می‌شود.

عمل لیفت لب انواع مختلفی دارد که در ادامه به آن ها می‌پردازیم:

 

لیفت لب از زیربینی

در مدل از جراحی لیفت لب، قسمتی از پوست زیر بینی شما را برمی دارند و سپس پوست به سمت بالا کشیده می‌شود در این صورت فاصله لب بالایی از بینی کاهش می‌یابد در نهایت محل برش بخیه زده می‌شود.

عمل زیبایی گوشه لب؛لیفت سانترال لب

عمل زیبایی گوشه لب

در مدل از جراحی، نواحی انتهایی لب مورد هدف قرار می‌گیرد. احتمالا افراد بسیار زیادی را دیده‌اید که گوشه لب افتادی دارند، از این رو نیاز به لیفت دارند. بنابراین برش‌هایی در حاشیه لب ایجاد می‌شود و به مقدار بسیار کوچک پوست برداشته می‌شود و سپس حاشیه لب را به سمت بالا لیفت می‌کنند و در آخر بخیه می‌زنند.

 

کاربردهای جراحی سنترال لب و یا لیفت لب

• جوانسازی لب

اگر با افزایش سن خود احساس پیری می‌کنید و دلتان می‌خواهد طراوت و شادابی دوباره به لب‌های خود ببخشید باید بگویم این جراحی به شما قطعا توصیه می‌شود.

همان‌گونه که در بالا توضیح داده شد، در طی این عمل فاصله بینی تا لب شما کاهش پیدا می‌کند و همچنین قسمت مرکز لب ضخیم تر می‌شود از این رو جذابیت صورت شما چند برابر خواهد شد که این خود باعث می‌شود شما جوان تر به نظر برسید.

لیفت سانترال لب برای افرادی که فاصله بین لب و بینی شان زیاد و سنشان بیشتر نشان می‌دهد روش مناسبی برای جوان سازی به حساب می‌آید.

این نکته را نباید فراموش کنید که بعد از چشمان شما، این لب‌هایتان هستند که اهمیت بالایی در ظاهر صورت شما دارند. یکی از کاربردهای اصلی این جراحی، کاهش فاصله بین لب و بینی است که باعث جوان‌تر دیده شدن صورت شما می‌شود.


شاید این مقاله برای شما مفید باشد: تزریق ژل لب مدل چاکدار و روسی

• ضخیم‌سازی لب

اگر شما جز آن دسته از افرادی هستید که لب‌های باریکی دارید، باید بگویم لیفت سانترال لب برای شما به شدت توصیه می‌شود.

یکی از کاربردهای مهم عمل لیفت لب، ضخیم‌کردن مخاط لب و خود لب‌های شما است. به طوری که بعد از این جراحی شما قطعا لب‌های برجسته ای خواهید داشت. این عمل بین دختران جوان بیشتر طرفدار پیدا کرده است. چرا که اکثر آدم ها بخصوص جوانان امروزی از داشتن لب‌های باریک رضایت ندارند. برخی از جوانان به دلیل بخیه از این انجام سانترال لب منصرق می شوند چرا که فکر می کنند جای آن می‌ماند اما باید بگویم حای بخیه‌‎ها کاملا بعد از مدتی ترمیم شده و اثری از آن باقی نخواهد ماند.

 

فرم عضویت در گروه واتساپ

مشاوره رایگان

خدمات(ضروری)

لب های هالیوودی با لیفت سانترال لب

• هالیوودی کردن لبخند (نشان دادن دندان‌های پیشین)

یکی از دلایل زیبایی بازیگردان هالیوودی لبخندشان است. بسیاری از افراد خواستار این لبخند هستند تا بتوانند جذاب‌تر دیده شوند هالیوودی بودن لبخند بدین معناست که لب‌ها به گونه‌ای باشد که دندان‌های پیشین نیز هنگام لبخند زدن دیده شوند. جراحی سنترال این کار را برای افراد انجام می‌دهد. به همین دلیل است که بسیاری بازیگران دیگر نیز متقاضی این جراحی هستند.

 

• افزایش زاویه بین لب و بینی (شوی لب بهتر می‌شود)

آناتومی اطراف لب و بینی تاثیر بسزایی در زیبایی فرد دارد. در افرادی که زاویه بین بینی و لب آنها زیاد است میتوان با استفاده از عمل لیفت سانترال لب، علاوه بر برجسته‌سازی، زاویه بین لب و بینی را هم اصلاح کرد. همچنین جراحی لیفت لب تا حدودی بر روی بینی شما نیز تاثیرگذار است به گونه‌ای که باعث می‌شود نوک بینی شما بالاتر برود. اما این روش تضمینی جهت بالا بردن نوک بینی نیست. افرادی که به جراحی بینی فکر می‌کنند و یا بینی خود را عمل کرده‌اند، جراحی سانترال لب نیز پیشنهاد می‌شود. این افراد باید ابتدا بینی خود را جراحی کنند و سپس بعد از گذشت ۱ سال عمل سانترال لب را انجام دهند.

 

برخی دیگر از کاربردهای این جراحی لیفت سانترال لب عبارتند از:

  • افزایش پروجکشن لب: بعضی از افراد، فک بالا عقب تر از فک پایین است. عمل سانترال لب می‌تواند به این افراد کمک کند تا پروجکشن لب زیاد شود.
  • رفع اسکار زیر بینی: این جراحی می‌تواند برطرف‌کننده اسکار و زخم زیر بینی نیز باشد.
  • اصلاح چین افقی بین لب و بینی: خط افقی بین لب و بینی را با استفاده از لیفت لب می‌توان از بین برد.
  • کاهش فاصله لب و بینی

جراحی سنترال لب برای چه افرادی مناسب است؟

در کل افراد زیادی تصمیم به عمل لیفت لب می‌گیرند چرا که بسیاری از فرم لب‌های خود رضایت ندارند و به دنبال لب‌های برجسته، بالا کشیده و یا خندان هستند. این جراحی برای همه افرادی که احساس خوبی نسبت به لب‌های خود ندارند مناسب است. همچنین ممکن است با گذشت زمان، لب‌ها حالتی افتاده پیدا کنند و یا نسبت به دوره جوانی باریک‌تر شوند، که در این زمان جراحی سنترال لب می‌تواند یک روش موثر و کارآمد برای جوان سازی ظاهر فرد باشد.

 

آمادگی‌های لازم قبل از زیباسازی لب

  • بررسی سوابق بیماری و حساسیتی پوستی و هر گونه مشکل پوستی دیگر قبل از عمل
  • اگر قبل از جراحی هر گونه بیماری پوستی و عفونتی بر روی پوست خود مشاهده کردید باید حتما به پزشک مراجعه کنید.
  • اگر داروی خاصی مصرف می‌کنید، قبل جراحی پزشک خود را در جریان بگذارید چرا که مصرف برخی داروها باعث می‌‍شود خون رقیق شود.

 

شاید این مقاله برای شما مفید باشد: مشاوره های آمادگی قبل از جراحی در کلینیک اکسیر 

آیا عمل لیفت لب عوارض دارد؟

این را نباید فراموش کرد که هر نوع جراحی می‌تواند بسته به نوع بدن شما دارای مجموعه‌ای از عوارض باشد که برخی از این عوارض خطرناک و غیرقابل کنترل و یا برخی طبیعی و قابل کنترل‌اند.

اما باید بگویم عوارض لیفت سانترال لب در بسیاری از مواقع اندک و قابل پیش بینی است. بنابراین کبودی، خونریزی، تورم و ناراحتی‌های طبیعی را ممکن است پس از عمل لیفت لب تجربه کنید.

پاسخ به سوالات متداول شما

جهت مشاوره رایگان با پزشکان مجرب  و رزرو نوبت  مرکز تخصصی پوست و زیبایی اکسیر همین حالا با ما تماس بگیرید.️

آدرس شعبه یک: یوسف آباد، خیابان هجدهم ، پلاک ۱۰

 ۰۲۱-۸۸۰۶۷۱۷۵

۰۲۱-۸۸۵۵۷۶۰۱-۳

۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *