معرفی مزوژل جالپرو

معرفی مزوژل جالپرو


معرفی مزوژل جالپرو و تفاوت آن با پروفایلو چیست؟

به کمک روش مزوژل جالپرو می‌توانید در مدت بسیار کوتاه، تمامی مشکلات پوستی خود را رفع کنید و به پوست خود شادابی، سلامت، زیبایی را برگردانید و از این پوست زیبا خود لذت ببرید.

یکی از دغدغه‌های افراد در همه سنین زیبایی است. و همین زیبایی با بالارفتن سن تحت تاثیر قرار می‌‍گیرد و افراد دچار پیری صورت می‌شوند و همه افراد به فکر جوانسازی و زیبایی می‌افتند همانطور که می‌دانید با پیشرفت علم روش‌های بسیار زیادی وجود دارد که شما می‌توانید در تمام سنین به خصوص پیری خود را زیباتر کنید.

یکی از این روش‌ها استفاده از مزوژل‌ها است. مزوژل‌ها انواع مختلفی دارد. و هر روزه با گذر زمان و پیشرفته‌تر شدن علم این مواد معجزه‌گر زیبایی نیز پیشرفت می‌‍کند. یکی از این مزوژل‌ها در مزوژل جالپرو است. جالپرو را می‌توان به عنوان معجزه‌گر در زیبایی دانست. جالپرو یکی از روش‌های زیبایی‌سازی است که در کل دنیا مورد استقبال همه افراد قرار گرفته است. اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که به زیبایی خود اهمیت می‌دهید، پیشنهاد می‌کنم تا انتهای این مقاله را مطالعه کنید. چرا که ما در این مقاله قصد داریم تا درباره این روش توضیحات کامل به شما ارائه دهیم. در ابتدای این مقاله شما با مفهوم جالپرو آشنا خواهید شد و پس از آن شما را با کاربردها، مزیت‌ها و مزایای آن آشنا خواهیم کرد.

به کمک روش مزوژل جالپرو می‌توانید در مدت بسیار کوتاه، تمامی مشکلات پوستی خود را رفع کنید و به پوست خود شادابی، سلامت، زیبایی را برگردانید و از این پوست زیبا خود لذت ببرید.

مزوژل جالپرو چیست؟

مزوژل جالپرو چیست؟

جالپرو یکی از محصولات مزوژل جالپرو است که توسط شرکت professional derma sa ساخته شده است. جالپرو محصولی مشترک میان کشورهای ایتالیا و سوئیس است. مزوژل جالپرو حاوی مواد هیالورونیک اسید، آمینواسیدها، گلیسین و پرولین‌ها است.

مواد تشکیل دهنده این محصول همگی دست در جوان‌سازی دارند و همه آن‌ها تاثیر مستقیم بر جوان‌سازی شما می‌گذارند. اما تزریق این محصول چگونه انجام می‌شود؟

 

برای استفاده از مزوژل جالپرو و جوان‌‍سازی پوست دو روش را می‌توانید انتخاب کنید:

  • تزریق
  • •غیرتهاجمی

این دو روش هر دو به این صورت عمل می‌‍کنند. به عبارتی هر کدام از این روش‌ها به رشد و تحریک سلول‌ها کمک می‌کنند تا شما بتوانید پوستی شاداب، با طراوت و زیبا داشته باشید و کمک می‌کنند تا جوانی را به پوست خود بازگردانید.

در این میان می‌توان به ترکیبات متفاوت دیگر مانند جالپرو و مزوبوتاکس هم اشاره کرد که شامل جالوبوتاکس و جالونیدلینگ می باشند. این دو نیز حاوی مواد بسیار قدرتمندی برای جوان‌سازی محسوب می‌شوند.بسیاری از افراد دنیا و ایران که از این روش‌ها تا به امروز استفاده کرده‌اند همگی ابراز رضایت کردند و کمتر کسی در این میان از آثار آن‌ها احساس نارضایتی کرده است.

نکته مهمی که باید برای شما ذکر کنیم که به معجزه‌گر بودن مزوژل جالپرو پی ببرید است که این روش علاوه بر اینکه به شادابی، طراوت، زیبایی و جوان سازی پوست شما بسیار کمک می‌کند همچنین به درمان نواقص پوستی نیز کمک می‌کنند. برای مثال می‌توان از این روش در درمان اسکرب و لایه‌برداری، پرکننده پوستی و غیره نیز استفاد کرد. این روش در کل دنیا به عنوان یک معجزه‌گر در دنیا معرفی گردیده است که فکر می‌کنم متوجه دلیل آن شده باشید با یک روش هم می‌توانید نواقص را درمان و هم می‌توانید به زیبایی و جوان سازی پوستی برسید این یعنی خود معجزه.

مزوژل جالپرو

کاربردهای مزوژل جالپرو:

  • هنگامی که از روش جالپرو استفاده می‌کنید پوست شما جوان و شاداب خواهد شد.
  • با استفاده از این روش می‌توانید پوست خود را آبرسانی و احیا کنید.
  • اگر دچار لک و جوش هستید می‌توانید از جالپرو استفاده کنید و دوباره پوست خود را بازسازی کنید و پوست صاف و یک دست را تجربه کنید.
  • پوست شما در این روش صاف و یک دست خواهد شد که هیچ‌گونه نقصی را مشاهده نخواهید کرد.
  • اگر شما جز آن دسته کسانی هستید که دارای پوستی نازک و خشک هستید روش مزوژل جالپرو برای شما بسیار مناسب است چرا که می‌تواند پوست‌های نازک و خشک را درمان کند.
  • در برابر آفتاب به محافظت از پوست شما می‌پردازد.
  • آکنه‌های موجود در پوست شما را از بین می‌برد.

مزوژل جالپرو

جوانسازی پوست با جالپرو چگونه امکان‌پذیر است؟

بسیاری از افراد به خصوص بانوان همیشه در صدد جوان سازی پوست خود هستند و قطعا با خواندن تا اینجای مقاله به دنبال این هستید که این روش چگونه به جوان سازی پوست کمک می‌کند؟

همان‌گونه که در اوایل این مقاله صحبت کردیم جالپرو به دو روش تهاجمی و محلول تزریقی استفاده می‌شود. برای ساخت مزوژل جالپرو به طور اختصاصی اسیدهای آمینه استفاده شده است. اسیدهای آمینه به بهبود بافت پوست بسیار کمک می‌کند و همین امر باعث می‌شود چین و چروک‌ها و خطوط ریز صورت شما کمتر شود با وجود از بین رفتن و بهبود بافت پوست، شادابی و طراوت به پوست شما بازخواهد گشت و زیبایی و جوانی در پوست شما نمایان می‌شود.

همچین زمانی که از مزوژل جالپرو استفاده می‌کنید،

تعرفه مزوتراپی

مزوژل:

به سلول‌های بافت پیوندی زیر پوستی نفوذ می‌کند. این سلول‌ها در پوست وظیفه کلاژن‌سازی و ترمیم پوست شکننده و نازک را بر عهده دارند. مزوژل به این سطح از پوست نفوذ می کند و این موارد را در پوست بازسازی می کند.

همان طور که می دانید، پوست بدن ما خاصیت ارتجاعی دارد. از این رو هنگامی که شما از این ژل استفاده می کنید، پوست تاثیر می‌پذیرد و اثرات ناشی از افزایش سن، رژیم های نادرست، فعالیت های بدنی سنگین و سخت و غیره را از بین می رود.

ما به شما توصیه می‌کنیم که همیشه به جوان‌سازی خود اهمیت بدهید چرا که جوانی، اعتماد به نفس شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد و از افسردگی شما جلوگیری می‌کند.


شاید این مقاله برای شما مفید باشد‌: جوانسازی؛ انواع روش‌های جدید جوانسازی پوست و مو کدامند؟

پس با وجود اولین نشانه پیری در صورت خود حتما به یک پزشک متخصص پوست، مو، زیبایی که تجربه بالایی دارد مراجعه کنید و به استفاده از روش‌های نوین و محصولات فوق‌العاده زیبایی و جوان‌سازی صورت خود را برگردانید.

باید بگویم اگر شما بعد از خواندن این مقاله، تصمیم گرفتید از روش جالپرو استفاده کنید لازم به ذکر است که بگویم این روش در نهایت یک سال بر روی پوست شما ماندگاری دارد و پس از گذر زمان و بعد از یک سال باید مجدد به پزشک خود مراجعه کنید و دوباره ترمیم کنید.

اما سوال همیشگی مراجعین این است که آیا این روش عوارض خاصی دارد؟

مزوژل جالپرو

عوارض جالپرو

بگذارید خیال تان را راحت کنم از هر روش جوان سازی از جالپرو، هایفوتراپی، پروفایلو و غیره نیز استفاده کنید باز هم پوست شما با عوارضی روبرو خواهد بود. اما چیزی که در اینجا مهم است این است که این عوارض ماندگارند؟ عوارضی که شما در روش مزوژل جالپرو و بقیه روش ها بر روی پوست خود مشاهده کنید عبارت است از:

  • تورم
  • کبودی ناحیه تزریق

این دو عارضه بعد از گذر مدت زمان کوتاهی از تزریق از بین می‌روند.
اما گاها پیش می‌آید که برخی پوست بسیار بسیار حساسی داشته باشند که نسبت به تزریق این مواد بر روی پوست آن‌ها حساسیت دیده شود که این مورد هم با مراجعه با پزشک حل می‌شود اما باید بگویم عارضه حساسیت در افراد عارضه بسیار نادری است. برای همه افراد اتفاق نخواهد افتاد.

پس می‌توان نتیجه گرفت که عوارض استفاده از روش‌های جوان‌سازی خطرناک نیستند و خیلی هم ماندگاری ندارند.

مزایای ژل جالپرو

چه زمانی نیاز به استفاده از جالپرو است؟

اما چه زمانی باید از روش مزوژل جالپرو استفاده کنید، آیا در هر زمانی و برای هر پوستی این روش مناسب است؟ بطور کلی هنگامی که شما احساس می‌کنید نیاز به استفاده این روش را دارید به پزشک خود باید مراجعه کنید و پس از بررسی‌ها و مشاوره با پزشک شرایط شما مورد بررسی قرار می‌گیرد که اگر شرایطش را داشته باشید تزریق ژل انجام می‌شود.

 

اما بطور کلی این روش برای افراد زیر مناسب است:

  • افرادی که رو به سن پیری و کهن سالی می‌روند و پوست آن‌ها دچار علائم پیری مانند چین و چروک می‌شود می‌توانند از این روش استفاده کنند و جوانی را به صورت خود برگردانند.
  • افرادی که دارای استرچ مارک هستند.
  • افرادی که در قبل جراحی انجام داده‌اند.

 

مزوژل جالپرو

تفاوت پروفایلو و جالپرو

تفاوتی که می‌توان بین پروفایلو و جالپرو مشاهده کرد این است که در روش پروفایلو و روش‌های مزوتراپی درمانی، مواد در نواحی بیشتری از بدن تزریق می‌‎شوند به عنوان مثال پروفایلو در ده نقطه از صورت تزریق می‌شوند اما در روش‌های مزوژل درمانی مانند مزوژل جالپرو در تعداد نقاط بیشتری تزریق می‌شوند.

همچنین زمان انجامم این دو روش کاملا باهم متفاوت است. پروفایلو معمولا به دو جلسه به فاصله چهار هفته انجام می‌پذیرد. البته که لازم به ذکر است که در این روش ممکن است به تشخیص پزشک به جلسه سوم نیز نیاز باشد که باید سه ماه بعد از دومین تزریق انجام شود. اما در روش مزوژل جالپرو تعداد جلساتش ۴ بار به فاصله دو هفته است.

سوالات متداول

جهت مشاوره رایگان با پزشکان مجرب  و رزرو نوبت  مرکز تخصصی پوست و زیبایی اکسیر همین حالا با ما تماس بگیرید.️

آدرس شعبه یک: یوسف آباد، خیابان هجدهم، پلاک ۱۰

۰۲۱-۸۸۰۶۷۱۷۵

۰۲۱-۸۸۵۵۷۶۰۱-۳

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *