لیفت با نخ ؛ کشیدگی پوست با نخ

انجام لیفت با نخ فقط در یک جلسه با بهترین نوع نخ در کلینیک زیبایی اکسیر


مزایا و فواید جوانسازی پوست با نخ

یک جلسه لیفت با نخ و سال‌ها جوانسازی تا به امروز چندین بار جلوی آینه رفته‌اید و احساس پیری به شما دست داده است؟ احتمالا بارها چین و چروک‌های روی صورتتان احساس بدی به شما القا کرده است و اعتماد به نفس‌تان را از دست داده‌اید. اما کلینیک اکسیر در این مقاله می‌خواهیم بگوییم اصلا نگران نباشید. بسیاری از خانم‌ها و آقایان در سن‌های بالا و پیری با مشکلاتی از قبیل افتادگی پوست، خط اخم، لک صورت مواجه می‌شوند. آیا باید دست روی دست بگذارند و این پیری چهره را بپذیرند؟ آیا قرار است روز به روز بدتر شوید و اعتماد به نفس خود را از دست بدهید؟

این شما نیستید که با این مسائل مواجه هستید و معمولا این مشکلات با بالا رفتن سن ایجاد می‌شوند که شایع‌ترین آن‌ها افتادگی پوست است اما دیگر نگران این مشکلات نباشید روشی کم تهاجم وجود دارد که به پزشک شما اجازه می‌دهد تنها در بیست دقیقه پوست شما را بالا بکشد این تکنولوژی خارق‌العاده اما واقعی، پنجره‌ای تازه را در علم زیبایی رو به شما باز نموده است تا ظاهری جوان تر و پوستی شاداب‌تر داشته باشید و دیگر نگران افتادگی و شل شدن پوست خود نباشید شاید روش‌های جوانسازی پوست نتوانند زمان را متوقف کنند اما می‌توانند به شکل شگفت‌انگیزی روند پیری پوست را کند و آهسته کنند. اعتماد به نفس جوان ماندن به شما بدهند. بسیاری از این روش‌ها ماندگارتر و برخی ماندگاری کمتری دارند.

 

لیفت با نخ:

یکی از روش‌های محبوب و موثر برای بهبود انحنای سطحی یا کانتور صورت است و می‌تواند چین و چروک‌های صورت را حتی در سنین بالا، محو کند این تکنیک هیچ‌گونه اثری بر روی پوست باقی نمی‌گذارد و در تمامی نواحی صورت و گردن قابل استفاده بوده و ظاهری جوان تر به فرد می‌دهد.

لیفت با نخ صورت چیست و چه مزیتی دارد؟

لیفتنگ با نخ صورت چیست و چه مزیتی دارد؟

تا چند سال گذشته، تنها راه درمان افتادگی و شل شدگی پوست، جراحی لیفت صورت بود. این جراحی بسیار دشوار و با خطرات بسیاری زیادی بود. نقاهت این جراحی بسیار طولانی بود. البته نباید فراموش کرد که روش‌های دیگری نیز وجود داشت اما به اندازه جراحی لیفت در سال های پیش کارآمد نبودند.

در واقع تا همین سال‌های پیش تنها راه رفع افتادگی پوست، حذف پوست اضافی به کمک تیغ جراحی بود. به همین دلیل بسیاری از متقاضیان زیبایی از این روش استفاده نمی‌کردند و از طرفی شلی پوست آن‌ها برایشان عذاب آور بود.

شاید بگویید پس امروزه چه روشی باید استفاده کرد؟ در پاسخ خواهیم. چرا که امروزه روشی با به همین دلایلی که در بالا ذکر کردیم روش های مدرن و کم تهاجم‌تر ابداع شد. یکی از این روش‌ها لیفت صورت با نخ بود که به عنوان یک روش نوین در جوانسازی پوست به حساب می‌آید.

لیفت صورت با نخ:

یک روش نوین در زیباسازی پوست به حساب می‌آید که در آن از نخ‌‌های بخیه‌ی موقت یا جذبی برای لیفت یا بالا بردن پوست استفاده می‌شود. بخیه‌های موقت در زیر پوست کار می‌شوند.

 

تاثیرات جوانسازی بر صورت شما :

  1. لیفت و سفت‌کردن پوست

در این روش دیگر نیازی به استفاده از تیغ جراحی و درد نیست و هیچ برشی بر روی پوست شما زده نمی‌شود پزشک با یک انجام برخی کارها در زیر پوست کاری می‌کند که پوست شما بالاتر بیاید و سفت‌تر شود، در واقع در روش لیفت با نخ، همان پوست‌های اضافه که قبلا بریده می‌شدند که با استفاده از نخ‌های بخیه‌ای جمع و سفت می‌شوند تا دیگر افتادگی بر روی پوست شما دیده نشود پس شما بدون این که دردی زیادی بکشید و جراحی کنید می‌توانید با این روش پوست خود را بالا بکشید و دیگر افتادگی نداشته باشید.

 

  1. تحریک کلاژن‌سازی

شاید به نظر شما نخ‌های لیفتینگ صورت فقط نخ‌های ریز بخیه‌ای باشند اما باید بگویم که این نخ‌های کار شده در زیر پوست به جز اینکه پوست را سفت می‌کنند، فرآیند پیری را در زیر پوست شما کاهش می‌‎دهند و با آن ها مبارزه می کنند.

این بخیه ها با تحریک ( فرآیند ترمیمی) پوست کاری می‌کنند که در بدن در نزدیکی مناطق درمان شده، مقادیر زیادی کلاژن ساخته شود این کلاژن ها در زیر پوست باعت جوان ماندن پوست شده و از پیری جلوگیری می کند و این همان هدف اصلی است که از لیفتینگ با نخ توقع داریم.

این کار باعث زیباتر شدن پوست شما خواهد شد. کلاژن یک پروتئین در عمق پوست همه ما است که فواید زیادی در بدن دارد. این رشته‌‌های پروتئینی برای ترمیم زخم‌ها استفاده می‌‌شوند و کاری می‌‌کنند که پوست ما شاداب، حجیم و باطراوت به نظر برسد هر چه سن بالاتر رود کلاژنی که در بدن تولید می‌شود کمتر می‌شود در نتیجه پوست ما پیر و افتاده‌تر خواهد شد. اما نخ‌های لیفت کمک می‌کنند که این اتفاق نیوفتد.

مزایای استفاده از لیفت با نخ

نتایج طبیعی

یکی از مهم‌ترین مزیت های لیفیت با نخ این است که بسیار طبیعی است. برای مثال در جراحی لیفت صورت بعد از جراحی پوست شما جوری به نظر می‌رسد که گویی آن  با دو دست خود کشیده‌اید. در واقع انحنای طبیعی صورت از بین می‌رود و حجم برخی بخش‌های صورت مانند گونه‌ها کاهش می‌یابد. اما در لیفت با نخ به این صورت نیست و تمام زوایا و ویژگی‌های صورت حفظ می‌شود.

 

 ایمنی بالا

لیفت با نخ ایمنی بالایی دارد، چرا که می‌توان در نواحی ابرو یا پلک نیز از آن استفاده کرد. برای مثال می‌توان افتادگی پلک را نیز با لیفت برطرف کرد. برخلاف سایر روش‌های لیفتینگ صورت که در بسیاری از نقاط صورت نمی‌توانند اجرا بشوند، کشیدگی پوست با نخ را می‌توانیم در حساس‌ترین نواحی هم استفاده کنیم.

 

ریکاوری سریع

دوره نقاهت لیفت با نخ حداکثر ۵ روز طول می‌کشد. برخلاف جراحی لیفت که نیازمند مراقبت‌های ویژه‌ای است، لیفت با نخ به این صورت نیست. بعد لیفت با نخ می‌توانید به کارهای روزمره و معمول خود بپردازید، درواقع جوانسازی و لیفت صورت با استفاده از نخ دارای دوره نقاهت بسیار کوتاه است.

هزینه مناسب

لیفت با نخ در مقایسه با جراحی لیفت هزینه بسیار کمتری دارد و هزینه مرقون به صرفه‌تری دارد. همچنین در جراحی همان گونه از نامش پیدا است شما باید هزینه کیلنیک و بی‌هوشی و موارد دیگری نیز پرداخت کنید در حالی که لیفت با نخ تنها در یک جلسه است و این هزینه‌ها را نخواهد داشت. اما در برابر تمام این مزایا، معایبی نیز وجود دارد.

معایب لیفت نخ چیست؟

معایب لیفت نخ چیست؟

تغییرات محدود

همان‌گونه که در بالا ذکر کردیم، لیفتینگ صورت با نخ در مقایسه با جراحی لیفت بسیار طبیعی تر و زیباتر است. واقعیت این است که بسیاری از افراد با این طبیعی جلوه کردن کمی دچار مشکل هستند و آن را به عنوان یک عیب می‌دانند اما نباید فراموش کرد که در روش کشیدگی پوست با نخ ما نمی‌توانیم تغییرات بنیادی و جدی در پوست ایجاد کنیم از این رو بسیار طبیعی است و فقط شلی پوست شما برطرف می‌شود و باعث جوان سازی و جلوگیری از پیری می‌شود.

در جراحی لیفت در لیگامان‌ها، عضلات و بافت‌های زیرجلدی تغیرات عمده ایجاد می‌شود. این کارها را نمی‌توانیم در لیفت با نخ انجام دهیم. در این روش صرفاً می‌توانیم با حفظ ساختار اصلی پوست، تغییراتی در انحنای سطحی صورت ایجاد کنیم. برای همین این روش جوانسازی را بیشتر به مراجعین جوان‌تر (بین ۲۰ تا ۵۰ سال) توصیه می‌کنیم.

نتایج و ماندگاری لیفت با نخ چقدر است؟

نتایج و ماندگاری لیفت با نخ چقدر است؟

از همین ابتدا باید بگویم که نباید از لیفت با نخ همان ماندگاری جراحی لیفت را توقع داشته باشید. چرا که در واقع کشیدگی پوست با نخ در مقایسه جراحی‌های تهاجمی‌تر، ماندگار کمتری دارد. ممکن است با یک بار لیفت ۵ تا ۱۰ سال ماندگاری را مشاهده کنید. همچنین در لیفت با نخ جذبی این ماندگاری کمتر و بین ۱ تا ۲ سال خواهد بود.

بعد از اتمام این مدت باید مجدد لیفت را انجام دهید تا نتایج همچنان باقی بماند. اساس و پایه لیفت با نخ بر تحریک کلاژن‌سازی استوار است. به همین دلیل از نخ‌های جذبی و نیمه جذبی استفاده می‌کنیم چرا که قطعا استفاده از نخ‌های دائمی عوارض زیادی را به دنبال خواهد داشت اما نخ‌های جذبی و نیمه جذبی به این صورت عمل می‌کنند که ظرف مدت حداکثر یک ماه جذب پوست می‌شوند و بافت پوست نخ‌ها جذب شده را با رشته‌های کلاژن جایگزین می‌کند.

 

پروتئین موجود در کلاژن:

باعث سفتی و جوان سازی پوست می‌شود. از این رو شما همیشه پوستی شاداب و جوان خواهید داشت. کلاژن‌ها در پوست دائما تخریب و ساخته می‌شوند. به همین دلیل است که ماندگار دائمی ندارند. در روش کشیدگی پوست با نخ، کلاژن‌سازی پوست را تحریک نموده و به همین دلیل باعث می‌شوند روند پیری کندتر و آهسته‌تر از قبل پیش رود.

شما احساس جوانی کنید. همچنین با ساخته شدن کلاژن جدید پوست حجم پیدا می‌کند در نتیجه از شل شدن پوست نیز جلوگیری می‌کند. با این روش کانتوری شدن صورت را احساس می کنید و حداقل ۱۰ سال احساس جوانی می‌کنید.

پاسخ به سوالات متداول شما

جهت مشاوره رایگان با پزشکان مجرب  و رزرو نوبت  مرکز تخصصی پوست و زیبایی اکسیر همین حالا با ما تماس بگیرید.️

آدرس شعبه یک: یوسف‌آباد، خیابان هجدهم ، پلاک ۱۰

 ۰۲۱-۸۸۰۶۷۱۷۵

۰۲۱-۸۸۵۵۷۶۰۱-۳

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *