بهترین مارک بوتاکس چیست؟

بهترین مارک بوتاکس در ایران و میزان ماندگاری هر کدام

آشنایی با بهترین نوع بوتاکس، برای بوتاکس مصپورت و بوتاکس دیسپورت امری ضروری است چرا که این آشنایی باعث این می‌شود که شما بهترین مارک بوتاکس را بتوانید انتخاب کنید. هم‌چنین با اطلاعات دقیق‌تر، بهتر می‌توانید از مزایای این ماده پرکاربرد با ایمنی بالاتری برای رفع چین‌وچروک صورت و دور چشم خود استفاده کنید. در این مقاله ابتدا می‌خواهیم پیش از هر چیز به چهار عامل اصلی که در تزریق بوتاکس بسیار مهم است اشاره کنیم، پس از آن به معرفی مارک‌های مختلف بوتاکس بپردازیم، در نهایت به بهترین برند بوتاکس خواهیم رسید.

چهار عامل اصلی در تزریق بوتاکس:

  • دانش و مهارت پزشک.
  • کیفیت داروی تزریقی.
  • مراقبت‌های پس از تزریق.
  • سیستم بدن فرد یعنی سوخت‌و‌ساز بدن فرد و داروهایی که مصرف می‌کند.

این ۴ عامل بیشترین تأثیر را بر نتیجه تزریق شما خواهند داشت. فرض کنیم شما به یک پزشک ماهر مراجعه کرده‌اید. هم‌چنین این نکته را فرض می‌کنیم که شما تمام مراقبت‌های پس از تزریق بوتاکس را انجام داده‌اید. از سوی دیگر، از نظر سیستم بدنی نیز مشکلی وجود ندارد. حالا به بررسی گزینه شماره ۱ یعنی کیفیت داروی بوتاکس می‌پردازیم.

مارک‌های رایج بوتاکس که در ایران استفاده و کاربرد زیادی دارند، بوتاکس‌هایی با برندهای دیسپورت، نورونکس، بوتاکس مصپورت و کانیتوکس هستند. حال به بررسی هر کدام از این مارکهای رایج  می‌پردازیم و  سپس به بهترین برند بوتاکس می‎‌رسیم.

تعرفه بوتاکس

بوتاکس دیسپورت

یکی از بهترین مارک‌های بوتاکس در دنیا که خوشبختانه در ایران نیز وجود دارد، «بوتاکس دیسپورت» است. این بوتاکس با کیفیت  بالا، ساخت کشور انگستان است و تمام مجوزهای لازم در جهان و ایران را دارد و حساسیت‌های تولیدی این دارو بسیار بالاست. نکته اصلی که ممکن است در شرایط فعلی، نقطه ضعف این برند محسوب شود، قیمت بالای آن است.

 

برند نورونکس

یکی دیگر از مارک‌های خوب، برند نورونکس است. این برند نیز مانند برند دیسپورت از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. این محصول ساخت کره جنوبی است و مانند دیسپورت کلیه مجوزهای لازم را دارد. این برند نیز همچون برند دیسپورت از قیمت بالایی برخوردار است که هزینه تزریق را نهایتا بالا خواهد برد.

 

برند بوتاکس مصپورت (بوتاکس مسپورت)

دیگر برندی که استفاده آن متاسفانه در ایران بسیار شایع است، «بوتاکس کانیتوکس» است. این برند گرچه مجوز بهداشتی و سلامتی ندارد و ساخت کشور چین است، اما در ایران به بوتاکس کانادایی معروف است. تنها مزیت این برند قیمت پایین و زمان ماندگاری بالای آن است. چرا که میزان مواد نگه‌دارنده آن بسیار بالاست که به‌مرور زمان تأثیر منفی‌اش را بر بدن می‌گذارد. حتی در مواردی حساسیت‌های پوستی و آلرژیک ایجاد می‌کند.

 

برند کانیتوکس

دیگر برندی که استفاده آن متاسفانه در ایران بسیار شایع است، «بوتاکس کانیتوکس» است. این برند گرچه مجوز بهداشتی و سلامتی ندارد که ساخت کشور چین است، اما در ایران به بوتاکس کانادایی معروف است. تنها مزیت این برند قیمت پایین و زمان ماندگاری بالای آن است. چرا که میزان مواد نگه‌دارنده آن بسیار بالاست که به‌مرور زمان تأثیر منفی‌اش را بر بدن می‌گذارد. حتی در مواردی حساسیت‌های پوستی و آلرژیک ایجاد می‌کند.

نتایج بوتاکس

بهترین نوع بوتاکس

بنابراین سه دسته از مارک‌ها و برندهای بوتاکس را می‌توان از هم تفکیک کرد:

  • برندهای مجوزدار، تأییدشده که باکیفیتی همچون برند دیسپورت و برند نورونکس (قیمت بالا)؛
  • برندهای مجوزدار و تأییدشده و کارا هم‌چون برند بوتاکس مسپورت (قیمت مناسب)؛
  • برندهای بدون‌مجوز و دارای اثرات جانبی و حساسیت همچون برند کانیتوکس (قیمت پایین).

 

قیمت بهترین برند بوتاکس

قیمت بهترین برند بوتاکس به موارد متعددی بستگی دارد بنابراین از این پس در هر کجای ایران و در هر مطب و کلینیکی، با آگاهی نسبت به کیفیت و هزینه برندهای مختلف، انتخاب دقیق‌تری داشته باشید و مجوزهای بهداشتی برند بوتاکس را بررسی کنید تا بتوانید بهترین مارک بوتاکس را انتخاب کنید.

تمامی توصیه‌های ما به شما، به این دلیل است که سلامتی شما جایگزینی ندارد.

سوالات متداول

۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *