درباره فیلر مو

فیلرمو یا هیرفیلر درمان نوین ریزش مو

اگر شما هم جز افرادی هستید که از کم پشتی موی خود رنج می‌برید و یا ریزش موی شدیدی دارید به شما باید بگویم ما همراه شما هستیم. چرا که در این مقاله قرار است درباره فیلر مو صحبت کنیم دقیقا همان روش درمانی که به دنبال آن هستید. فیلر مو چیست؟

بسیاری از افراد به خصوص بانوان به دلیل استفاده بیش از حد از رنگ‌هایی که دارای مواد شیمیایی هستند و یا اکثر از سشوار و اتوی مو برای زیبا کردن موهایشان استفاده می‌کنند به مرور زمان دچار ریزش مو می‌شوند هنگامی که شما از مواردی که در بالا ذکر کردیم، استفاده می‌کنید ساقه مو به مرور زمان ضعیف می‌شود و همین امر باعث ریزش مو و در نتیجه کم شدن حجم موی شما می‌شود. اما چاره چیست؟ هیچ‌گاه برای زیباتر دیده شدن اقدامی انجام ندهیم؟ و یا به حجم کم موهایمان به مرور زمان باید عادت کنیم؟  اگر پاسختان خیر است تا پاین این مقاله با اکسیر همراه باشید. علاوه بر همه مواردی که در بالا ذکر کردیم، عوامل دیگری وجود دارد که شاید ناخواسته و بدون اینکه ما در جریان باشیم بر روی ریزش موهای ما به شدت تاثیر می‌گذارد.

عوامل مؤثر در آسیب رسانی به مو:

  • در معرض آفتاب بودن موها
  • ابتلا به برخی بیماری‌های خاص که شما مجبور خواهید بود داروهای خاصی مصرف کنید که باعث ریزش مو می‌شوند
  • آلودگی هوا
  • کاهش وزن غیراصولی
  • استرس‌های روزمره
  • زایمان و شیردهی در بانوان

تعرفه مزوتراپی

به طور کلی تمام این عوامل باعث ضعیف شدن ساقه و ریشه موی می‌شوند که نتیجه این امر ریزش مو می‌باشد. با وجود عواملی که گفته شد  باعث می‌شود مو ویتامین‌ها و املاح مورد نیاز خود را از دست بدهد. افراد بسیاری زیادی در جامعه و کشورهای مختلف هر روزه دچار ریزش مو می‌شوند به همین دلیل شما باید به دنبال راه حلی مناسب باشید تا بتوانید موی زیبا خود را احیا کنید.

 

فیلرمو چیست

فیلر مو چیست؟

هیر فیلر یا فیلر مو  که همان ژل تقویت‌کننده موی سر است، در ترکیبات خود آنزیم‌ها، مواد معدنی و ویتامین‌های مختلفی را دارد که باعث تقویت فولیکول‌های مو می‌شود. در نتیجه به رشد سریع موی سر کمک می‌کند. در کل اگر جز آن دسته از افرادی هستید که تار موی ضعیف و شکننده‌ای دارید، فیلر مو یکی از بهترین راهکارهای تقویت مو به حساب می‌آید. اگر مشتاق به دریافت اطلاعات مفید درباره این روش هستید با ما در این مقاله همراه باشید.

 

نحوه‌ی انجام تزریق فیلر موی سر به چه صورت است؟

هیرفیلر یا فیلر موی سر، حتما باید توسط یک پزشک متخصص برای شما تزریق شود. پزشک متخصص پوست و مو یا متخصص زیبایی با استفاده از سوزن‌های بسیار نازک، فیلر را به زیر پوست شما تزریق می‌کند. این ترزیق در واقع پرکننده‌ی کانال مو سر می‌باشد. هنگامی که پزشک ژل تقویت‌کننده مو را زیر پوست شما تزریق می‌کند ترکیباتی که در این ماده وجود دارند سریعا آزاد می‌شوند.

 

ویژگی های هیلرفیلر

ویژگی‌ فیلر مو

یکی از ویژگی‌هایی که فیلر مو برای موی سر دارد این است که با وجود ویتامین‌ها و مواد معدنی که در آن موجود هستند باعث سبب تقویت مو می‌شوند و از مرگ سلول‌ها جلوگیری می کنند. هنگامی که ژل تقویت کننده به سر تزریق می‌شود، ریزش موی شما قطع می‌شود و پس از آن، روند رشد مو سرعت پیدا می‌کند. همچنین فیلر مو دارای ماده احیا کنندگی مو می‌باشد که این ماده گردش خون را بهبود می‌بخشید و تامین‌کننده مواد مورد نیاز تقویت فولیکول‌های مو سر می‌باشد. هنگامی که فیلر به مو تزریق می‌شود، فولیکول‌های مو تحریک شده و سرعت رشد آن‌ها افزایش می‌یابد. به طور کلی هنگامی که اقدام به ترزیق فیلر می‌کنید املاح موجود در فیلر باعث می‌شود ریزش موی غیر طبیعی شما از بین می‌رود که همین امر به حفظ و سلامت و شادابی موها کمک می‌کند.

 

آیا فیلر مو درد دارد؟

سوزن‌های تزریق فیلر آن قدر نازک هستند که ۸۰ درصد افراد آن‌ها را حتی حس هم نمی‌کنند و بعضی دیگر فقط مقدار بسیار کمی درد احساس می‌کنند. که شدت درد آنقدر کم است که می‌توانند به راحتی آن را تحمل کنند. اگر آستانه درد پایینی داشته باشید درد این روش انقدر ناچیز است که شما به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید. همچنین اگر نگران درد این روش هستید می توانید قبل از تزریق از ژل‌ها و پمادهای بی‌حس‌کننده استفاده کنید و مقداری از این ژل ها را ۲۰ تا ۳۰ دقیقه قبل از تزریق بر روی سر خود بزنید. اما نکته قابل توجه این است که پس از بی حس شدن قبل از اینکه دکتر اقدام به تزریق کند باید حتما این ژل را از سر خود بشویید. در این صورت تقریبا هیچ درد را حین تزریق حس نخواهید کرد.

 

تزریق فیلر موی سر یا هیر فیلر چه عملکردی در بدن دارد؟

  • محرک رشد موی سر: تزریق فیلرمو باعث پر شدن سلول‌های موی شما می‌شوند. ماده‌ای به نام بتا-کاتنین در فیلر مو موجود است که خاصیت آن تقویت کردن و فعالیت کردن سلول‌های بنیادی می‌باشد که همین امر سبب رشد سریع مو است. همچنین این ماده باعث فعال شدن ژن‌های محرک رشد مو در بدن می‌شود که این ژن‌ها کمک می‌کنند سرعت رشد موی شما بسیار زیاد شوند و موی سر شما تقویت شوند.
  • مهار آلوپسی و ریزش مو: بسیاری از افراد فکر می‌کنند آلوپسی فقط بر روی سر اتفاق می‌افتد اما به این صورت نیست و به طور کلی آلوپسی به از دست دادن موها در هر نقطه‌ای از بدن اطلاق می‌گردد و عواملی مختلفی مانند مشکلات هورمنی، عوارض دارویی، کم‌خونی و ژنتیک بر روی این مورد تاثیرگذارند. هنگامی که فیلر مو تزریق می‌شود دو ماده BM94 و DKK1 آزاد می‌شود که این مواد یکی از مهم‌ترین عامل ریزش مو هستند که بدن شما ر ادر برابر آلوپسی نیز حفظ می‌کنند.
  • آنتی اکسیدان: فیلر مو دارای آنتی اکسیدان بسیار بالایی است که همین امر میزان رادیکال‌های آزاد اکسیژنی که توسط اشعه فرابنفش و برخی عوامل دیگری مانند استرس و اضطراب ایجاد می‌شوند را کنترل می‌کنند و از ریزش موی سر شما جلوگیری می‌کند.
  • رگ‌زدایی (تحرک آنژیوژنز):
    همان‌گونه که در بالا هم ذکر کردیم هنگامی که ژل تقویت‌کننده مو به موی شما تزریق می‌شود، ریشه موی را تحریک می‌کند و با توجه به املاح معدنی که در این ژل وجود دارد تغذیه کامل مو اتفاق می‌افتد و همین امر باعث می‌شود فولیکول‌های مو همیشه سالم‌تر بمانند.

 

آیا تزریق فیلر موی سر برای همه‌ی افراد توصیه می‌شود؟

بسیاری از افراد با خواندن این مقاله با وجود اینکه ریزش مو دارند سریعا به فکر اقدام می‌افتند اما آیا به این فکر کردید که آیا این روش برای شما مناسب است یا خیر؟ یا به قول عامیانه آیا برای شما جواب می‌دهد؟ درست است که مواد موجود در فیلر مو باعث رشد و تقویت مو می‌شود و از ریزش مو جلوگیری می‌کند و باعث سالم ماندن فولیکول های مو شما می‌شود اما آیا با وجود همه این ویژگی‌ها روش تزریق فیلر برای شما مناسب است؟

 

 

برای این افراد فیلر مو توصیه می‌شود:

  • اگر جز آن دسته از افرادی هستید که موهای نازک با ریشه‌های ضعیف دارید شما کاندیدای استفاده از فیلر مو هستید.
  • اگر احساس می‌کنید موهای شما نیاز به تقویت دارد، راهکار عالی تزریق فیلر می‌باشد.
  • اگر از ریزش موی زیاد و غیرطبیعی خود رنج می‌برید، فیلر مو یک روش درمان مکمل برای شماست.
  • برای جلوگیری از آلوپسی و طاسی سر.
  • فیلر یک روش کمکی و بسیار عالی برای کسانی است که کاشت مو انجام داده‌اند، باعث می‌شود اثرگذاری کاشت دو برابر شود.

هیلرفیلر به این افراد توصیه نمیشود

به این افراد تزریق فیلر توصیه نمی‌شود:

  • خانم‌هایی که به باردار هستند و یا در دوران شیردهی به فرزند عزیز خود هستند.
  • افرادی که به اسید هالورونیک حساسیت دارند.
  • افرادی که به دلیل برخی از بیماری‌ها داروهای ضد انعقادی و یا داروهایی رقیق کننده خون استفاده می‌کنند باید از تزریق فیلر چشم پوشی کنند.
  • خانم‌ها وآقایانی که التهاب پوست سر دارند.

سوالات متداول

جهت مشاوره رایگان با پزشکان مجرب  و رزرو نوبت  مرکز تخصصی پوست و زیبایی اکسیر همین حالا با ما تماس بگیرید.️

آدرس شعبه یک: یوسف‌آباد، خیابان هجدهم ، پلاک ۱۰

 ۰۲۱-۸۸۰۶۷۱۷۵

۰۲۱-۸۸۵۵۷۶۰۱-۳

۳ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *