زاویه سازی صورت در کلینیک اکسیر

زاویه سازی صورت در کلینیک اکسیر


همه چیز در مورد روش های زاویه سازی فک و مادلینگ صورت

همه انسان‌ها دوست دارند صورتی بی‌نقص داشته باشند و همه چیز در چهره آن‌ها متناسب باشد. زاویه‌‌ سازی صورت نیز یکی از راهکارهایی است که با متقارن‌تر کردن صورت شما به زیبایی و جذابیت شما می‌افزاید. به عبارتی با زاویه‌‌سازی صورت، آنقدر زیبا می‌شوید که این زیبایی می‌تواند بر روی اعتماد به نفس و عزت نفس شما بسیار تاثیرگذار باشد.

اما زاویه‌ سازی صورت چیست؟ چگونه انجام می‌شود؟ آیا عوارض جانبی دارد؟ اگر به دنبال پاسخ این سوالات هستید با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا بتوانید با انتخابی درست به زیبایی دو چندانی برسید.

زاویه سازی صورت چیست؟

زاویه‌‌سازی صورت چیست؟

زاویه‌‌سازی صورت یکی از روش‌های زیبایی و جوان‌سازی است که امروزه بسیاری از آقایان و خانم‌ها مشتاق به انجام آن هستند. به این روش، روش مادلینگ چهره نیز می‌گویند. زاویه‌ سازی صورت باعث می‌شود تا شما به زیبایی و جوان‌سازی پوست دست پیدا کنید. گفتنی است که از طریق راهکار زاویه‌ سازی صورت می‌توانید به چانه خود حالت دهید.

در این روش صورت بعد از انجام عمل به فرم V در می‌آید. در حال حاضر زیباجویان به دنبال این فرم صورت هستند و می‌خواهند که به این سبک نزدیک شوند. روش زاویه‌ سازی و یا مادلینگ چهره دقیقا این را برای شما عملی می‌کند.

عمل زاویه‌ سازی از آن دسته از عمل‌های زیبایی است که بین خانم و آقایان جوان بسیار رایج است. در این عمل، پزشک آن نقاطی از صورت را که نقش کلیدی در زیبایی دارند برجسته‌تر می‌کند تا تناسبی بین آن نواحی با دیگر اجزای صورت برقرار شود این نقاط مهم می‌تواند زاویه فک، خطوط فک، گونه و چانه باشد که با روش های مختلفی که برای زاویه‌سازی بکار گرفته می‌شود بین این اجزا و دیگر اجزای صورت تناسب ایجاد می‌شود.

به طور کلی عمل زاویه‌ سازی بیشتر بر روی فک متمرکز است و اکثر تغییرات در این عمل در آنجا انجام می‌شود. به این گونه که در روش مادلینگ چهره، فک کشیده‌تر می‌شود و حالتی مانند V به خود می‌گیرد. باید بگویم روش زاویه‌ سازی تنها برای زیبایی کاربرد ندارد بلکه این روش جنبه درمانی نیز دارد. چرا که بسیاری از افراد به صورت مادرزادی و یا در اثر یک حادثه، مانند تصادف در ناحیه فک خود دچار مشکل هستند.

نحوه انجام زاویه سازی صورت

روش‌های مختلف انجام زاویه‌‌سازی صورت

زاویه‌‌سازی صورت می‌تواند به روش‌ها متفاوتی انجام گیرد. در واقع با پیشرفت علم روش‌های مختلفی جهت زاویه‌سازشدن صورت پدید آمده است.

 

تزریق چربی:

یکی از روش‌ها تزریق چربی به صورت است. طی این فرآیند برای آنکه فرم صورت افراد را به همان شکل معروف یعنی V در بیاورند، بخشی از چربی شکم و یا پهلوی  را برمی‌دارند و به صورتتزریق می‌کنند البته ناگفته نماند که بسیاری با دیدن این جمله که از پهلو و شکم شان چربی برمی‌دارند، فکر می‌کنند لاغر هم می‌شوند و این روش را انتخاب می‌کنند. اما باید بگویم میزان این برداشت چربی آن قدری نیست که بتواند باعث لاغری شود.


شاید این مقاله برای شما مفید باشد: مزیت تزریق چربی ؛ راهی برای جوانسازی پوست 

 

استفاده از نخ:

اگر شما هم از چین و خطوط پیری روی صورت خود احساس بدی دارید و حس می‌کنید روز به روز این علائم در چهره شما نمایان‌تر می‌شود بهتر است زاویه سازی صورت را با استفاده از نخ انجام دهید. این نخ‌ها پوست شما را لیفت می‌کنند و پوست صورت  را به سمت بالا هدایت می‌کنند. در حقیقت این نخ‌ها سبب کشیده‌تر شدن پوست شما می شوند. عده بسیاری تصور می‌کنند این روش، روش ماندگاری جهت زاویه‌ سازی صورت نیست اما باید بگویم اثر این روش تا چندین سال می‌تواند نتایج مثبتی بر روی پوست شما داشته باشد.

به عبارتی بعد از گذشت ۶ ماه که نخ‌های لیفت جذب شدند می‌توانید به مدت ۲ سال یا حتی بیشتر (که این بسته به نوع پوست شماست) از فواید آن استفاده کنید نکته بسیار مهم که در خصوص این مدل زاویه باید به آن توجه کنید، محلی است که باید لیفت در آن صوت گیرد چرا که میزان تعداد بخش‌های لیفت در صورت بستگی به هدف افراد برای از بین بردن خطوط خاصی از صورت خواهد داشت.

 

ژل تراپی:

ژل ترابی یکی دیگر از روش‌های است که می‌تواند باعث پر شدن قسمت‌هایی از صورت شود. در این روش به صورت شما مقداری ژل کلسیم و یا اسید هیالورونیک تزریق می‌شود که همین امر باعث پر شدن صورت خواهد شد.

اما چگونه این ژل‌ها به صورت شما تزریق می‌شود؟ پزشکان برای ورود بهتر ژل به صورت و انجام این فیلرها، روش‌های مختلفی از جمله کانولا و سوزن را استفاده می‌کنند. این دو روش یکی از رایج‌ترین تکنیک‌‍های ژل ترابی است. با افزودن ژل به پوست و فیلر نقاط مختلف، صورتمتقارن‌تر خواهد شد. همچنین در این روش نقاط برجسته صورت که باید پر باشند نیز بیشتر به چشم می آیند که این امر جذابیت و زیبایی چهره را دو برابر می کند.

یکی از مهم ترین نواحی صورت که به آن ژل اضافه می‌کنند چانه است. شاید تا شما اسم تزریق را می‌شنوید احساس کنید این روش باید بسیار دردناک باشد. این روش اصلا دردناک نیست اما باز هم برای اینکه حین اضافه شدن و تزریق ژل یا فیلر کوچک‌ترین دردی نداشته باشید از بی حس‌کننده‌ها قبل از تزریق استفاده می‌کنند.


شاید این مقاله برای شما مفید باشد:  تزریق ژل و بوتاکس بهترین روشهای جوانسازی پوست 

فرم عضویت در گروه واتساپ

مشاوره رایگان

خدمات(ضروری)

مزیت‌های زاویه‌‌سازی صورت

تقارن بخشیدن به صورت یکی از مواردی است که شاید چهره ما را ۱۰ برابر تغییر دهد و بر جذابیت ما بیافزاید. این امر باعث می‌شود تمامی نواحی صورت به تناسب برسند. اگر صورت خود را از وسط خط بکشید باید کاملا در تقارن کامل باشند که در بسیاری از مواقع هم این تقارن در صورت وجود دارد.

اصلاح زوایای اجزای صورت برای مثال اصلاح خط بینی و زاویه  آن می‌تواند از دیگر مزیت‌های زاویه‌ سازی یا مادلینگ صورت به حساب بیاید همچنین این روش با به تناسب رساندن صورت و از بین بردن خطوط و چین و چروک‌های صورت به جوان‌سازی نیز کمک می‌کند و باعث می‌شود شما سال‌ها جوان‌تر از سن‌تان به چشم بیایید.

همچنین یکی دیگر از مزیت‌هایی که برای این روش می‌توان نام برد، رفع غبغب است. بسیاری از افراد از داشتن غبغب رنج می برند، با زاویه‌دار کردن صورت و درآوردن آن به شکل V می‌توان مشکل غبغب در افراد را نیز رفع کرد.

تعرفه جوانسازی

فیلم اصلاح فرم بینی

 زاویه سازی صورت یا مادلینگ

چه کسانی می‌توانند عمل مادلینگ چهره یا زاویه‌‌سازی صورت را انجام دهند؟

شاید این سوال در ذهن شما باشد که آیا می‌توانید از روش زاویه‌سازی صورت استفاده کنید؟ در پاسخ به این سوال باید بگویم افرادی کاندید این کار هستند که حالت صورت شان دارای ویژگی خاصی باشد. این روش برای افرادی مناسب است که فرم صورت شان ویژگی‌های زیر را دارا است:

  • افراد که دارای فک عریض و پهنی هستند
  • برخی از کسانی که فک مربعی دارند
  • افرادی که فرم چانه‌شان دایره شکل است
  • افرادی که خط فک صافی دارند و بی‌فرم است
  • افرادی که گونه‌های درشت و چاقی دارند
  • بانوانی که فک با فرم مردانه دارند
  • افراد دارای گونه‌های لاغر

پاسخ به سوالات متداول شما

جهت مشاوره رایگان با پزشکان مجرب و رزرو نوبت بهترین کلینیک زیبایی در تهران  همین حالا با ما تماس بگیرید.️

آدرس شعبه یک: یوسف‌آباد، خیابان هجدهم ، پلاک ۱۰

۰۲۱-۸۸۰۶۷۱۷۵

۰۲۱-۸۸۵۵۷۶۰۱-۳

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *