جوانسازی پوست با تزریق ژل پروفایلو

ژل پروفایلو چیست ؟ و برای برای چه افرادی مناسب است ؟

 

پروفایلو profhilo یک روش نسبتاً جدید و غیرتهاجمی است که به‌تازگی سروصدای زیادی را در دنیای زیبایی به پا کرده و نویدبخش جوانسازی و درخشندگی است.  هچنین یکی از مدل‌های جوانسازی پوست استفاده از روش پروفایلو است. روش پروفایلو یکی از روش های جوان سازی به حساب می‌آید. که تغییر و تحول زیادی را در صنعت زیبایی به وجود آورده است. پروفایلو یکی از متدهای جدید در روش‌های جوان سازی پوست بدون جراحی است که خطوط و چروک‌ای پوستی را درمان می‌کند و باعث می‌شود شما همانند دوران جوانی خود بدرخشید. این روش پوست شما را سفت می‌کند و همچنین باعث می‌شود بافت پوست شما شفاف‌تر و مرطوب‌تر باشد.

این روش برای افرادی که از پیری پوست خود رنج می‌برند بسیار مفید و کارآمد است و باعث می‌شود، پیری افراد را رنجور نکنند. بسیاری از ما به خصوص خانم‌ها هنگامی که جلو آینه می‌روند و کوچکترین چروکی را در صورت خود می‌بینند احساس سرخوردگی و پیری می‌کنند و کلا از زندگی ناامید می‌شوند. اما باید بگویم با وجود پیشرفت روزافزون علم و روش‌های جوان سازی اصلا نباید نگران پیری بود. چرا که شما می‌توانید این مشکلات را با روش‌های جدید درمان و حتی با برخی از این متدها روند پیری را طولانی‌تر کنید و همیشه جوان و شاداب به نظر برسید.

تعرفه مزوتراپی

روش پروفایلو هم برای افرادی به کار می‌رود که نشانه‌های پیری روی پوست آن ها ظاهر شده است.

 

تاثیر پروفایلو روی صورت:

 

با افزایش سن قطعا پیری به سراغ همه ما می‌آید و در اثر این پیری پوست صورتمان شل و در برخی نواحی خالی می‌شود. اما چه کنیم تا صورتی با فرم خوب داشته باشیم؟ روش پروفایلو صورت، یک ژل هیالورونیک اسید است که به طبیعی‌ترین حالت ممکن باعث می‌شود صورتتان در نواحی مختلف حالت و فرم بگیرد. نواحی مختلف صورت در اثر این درمان لیفت و سفت می‌شود.

 

ژل پروفایلو صورت چگونه عمل می کند؟

روش پروفایلو برای بهبود و درمان پیری چگونه عمل می‌کند؟ این سوالی است که احتمالا در ذهن شما نیز پدیدار شده است. پروفایلو یک روش منحصر به فرد است. این روش به گونه‌ای طراحی شده است که دارای میزان مشخصی هیالورونیک اسید است. هیالورونیک اسید یک ماده طبیعی است که در بدن ما باعث می‌شود رطوبت پوستمان حفظ گردد. این ماده با روش پروفایلو به نواحی مدنظرمان تزریق می‌شود. با وارد شدن این ماده کلاژن و الاستین پوست ما تحریک شده و به مقدار قابل توجهی مجدد تولید می‌شود. (لازم به ذکر است که با بالا رفتن سن تولید کلاژن و الاستین در پوست کمتر تولید می‌شود.) پروفایلو بیشتر از این که به روش فیلر عمل کند، بیشتر برای پوست ما حکم یک آبرسان را ایفا می‌کند. از اینرو، به دلیل افزایش حجم و درخشندگی پوست‌های پیر، تیره و چروک گزینه بسیار خوبی است.

قیمت پروفایلو

 

اما چرا می گوییم ژل پروفایلو بهترین انتخاب است؟

همه ما پس از رسیدن به سن ۳۰ سالگی، مقدار قابل توجهی از کلاژن، الاستین و هیالورونیک اسید پوست خود را از دست خواهیم داد. این جمله بدین معنی است که افراد به تدریج علائم پیری را به صورت خطوط ریز، چروک و کاهش درخشندگی در پوست خود مشاهده می‌کنند که این امر باعث می‌شود به شدت اعتماد به نفسشان کاهش پیدا کند. هنگامی که افراد این علائم پیری را در صورت خود می‌بینند  معمولا به فکر مراقبت از پوست خود می‌افتند. به همین دلیل پروفایلو برای افرادی که دارای سن ۳۰ و بالاتر است توصیه می‌شود.

 

ژل پروفایلو برای برای چه افرادی مناسب است ؟

این روش برای افرادی که تمایل به افزایش حجم نواحی خاص ندارند، روش بسیار عالی به حساب می‌آید. چرا روش نوین پروفایلو حجم و آبرسانی را برای پوست افزایش می‌هد و از این طریق شما می‌توانید یک ظاهر جوان‌تر داشته باشید. اما اگر شما به عنوان یک فرد قصد داشته باشید نواحی خاصی از پوست صورت خود را پر و حجم دهید می‌توانید از روش‌های دیگری مانند فیلرهای پوستی استفاده کنید چرا که آن‌ها بهترین روش برای پر کردن نواحی خاصی هستند.

شاید بپرسید این روش برای افراد ۳۰ تا چند سال تاثیر بیشتری دارد؟ باید بگویم ما در واقع برای این روش محدودیت سنی برای افراد بالاتر از ۳۰ سال نداریم. یعنی افراد بسیار مسنی از این روش استفاده کردند و تایج فوق العاده تری را دریافت کردند. اما با این وجود در صورتی که سن فرد بالاتر از ۶۰ سال باشد، به کنترل دقیق این روش درمانی نیازی نیست.

رفع چین و چروک با ژل پروفایلو

رفع چین و چروک با ژل پروفایلو:

اگر شما چین و چروک های عمیقی بر روی پوست صورت خود دارید. و یا حالت ارتجاعی پوست خود را دست داده اید. باید بگویم تنها روش پروفایلو برایتان کارساز نیست و شما باید از روش‌های ترکیبی که شامل پروفایلو است را انتخاب کنید. زیرا در این صورت شما نتیجه بهتری خواهید گرفت. به همین دلیل قبل از انجام پروفایلو به پیشرفته ترین کلینیک زیبایی تهران مراجعه کرده و از آن‌ها مشاوره دقیق دریافت کنید.

در صورتی که شما به دنبال روش بسیار ظریفی هستید که طبیعی جلوه کنید، روش پروفایلو می‌تواند انتظارات شما را برآورده سازد.

هر چند که در صورت تمایل به لیفت صورت، گردن یا هر ناحیه دیگر، درمانی ترکیبی از فیلرها و یا جراحی می‌تواند به فرد توصیه شود.

 

تزریق ژل پروفایلو چه مزایایی دارد؟

روش پروفایلو می‌تواند برای پوست فواید زیادی داشته باشد که برخی این فواید عبارت است از:

 

 

پروفایلو برای پوست دارای فوایدی است که عبارتند از :
  •  بهبود تناژ پوستی و بافت پوست
  •  درمان افتادگی پوست و سفت کردن پوست صورت
  •  لیفت پوست
  •  شاداب و با نشاط کردن پوست
  •  آبرسانی مجدد پوست
  •  جوانسازی و رفع خستگی و پیری پوست صورت شما
  •  تحریک تولید کلاژن
  •  درمان چین و چروک‌های پوستی
  •  ظاهرطبیعی پوست اما صاف‌تر، سالم تر، نرم تر و جوان‌تر

 

نقاط تزریق تزریق ژل پروفایلو

نقاط تزریق ژل پروفایلو

با خواندن این مقاله حتما این سوال شما هم خواهد بود که از این روش برای چه قسمت‌هایی از پوست می‌توان استفاده کرد؟ این روش، یک متد رایج جوانسازی صورت است. اما تنها برای پوست صورت استفاده نمی‌شود بلکه برای جوان سازی مناطق دیگر بدن مانند گردن، بازو، زانو و دست ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. ناگفته نماند که گردن یکی از نواحی است که بیشترین تقاضا را در پروفایلو دارد.

 

تفاوت بین ژل پروفایلو و فیلر های پوستی چیست؟

همان طور که در ابتدا هم گفته شد، ساختار پروفایلو به نحوی است که قادر به افزایش حجم مانند فیلر درمانی نخواهد بود. از این رو نمی‌توان از ژل پروفایلو جهت افزایش حجم نواحی خاصی از صورت مانند لب، گونه و چانه استفاده نمود.

پروفایلو در وهله اول یک روش درمانی و آبرسانی برای پوست است. ماده هیالورونیک اسیدی که در ژل پروفایلو موجود است به صورت متوازن در تمام صورت بخش می‌شود. این توزیع متوازن در پوست، حجم پوست را افزایش می‌دهد و باعث می‌شود. ظاهری جوان و شاداب به پوست شما هدیه داده شود.

 

اثر پروفایلو تا چه مدت ماندگار است ؟

پروفایلو چقدر ماندگاری خواهد داشت؟ این سوالی است که قبل از استفاده از این روش سوال بسیاری از متقاضیان است. نتیجه‌ای که از این روش دریافت می‌کنید تا حداقل ۶ ماه و حداکثر بیشتر از ۶ ماه برای پوست شما ماندگاری دارد. البته لازم به ذکر است که برای هر شخصی با دیگری متفاوت است. بستگی به پوست شما خواهد داشت.

 

نکاتی که باید پیش از تزریق ژل پروفایلو در نظر گرفت

نکاتی که باید پیش از تزریق ژل پروفایلو در نظر گرفت

قبل از انجام پروفایلو باید به موارد زیر دقت کنید:

  • تا ۲۴ ساعت قبل هیچ نوع نوشیدنی کافئینی ننوشید.
  • داروهای غیر استروئیدی و ضدالتهابی مانند آسپیرین دو روز قبل مصرف نکنید.
  • در صورتی که بیماری خاصی دارید باید قبل از مصرف دارو از قبل با پزشک متخصص خود در میان بگذارید.
  • مصرف داروهای خاص قبل از تزریق خطرات مربوط به کبودی در ناحیه تزریق افزایش می‌دهد.

 

نکات مورد توجه بعد از تزریق ژل پروفایلو

مراقبت‌های بعد از انجام پروفایلو خیلی خاص نیست. شما بعد از تزریق می توانید به انجام کارهای روزانه خود بپردازید. ممکن است پزشک معالج شما به توصیه کند تا مدت زمان مشخصی از مواد آرایشی استفاده نکنید. مگر اینکه مواد آرایشی شما متشکل از مواد معدنی باشد. همچنین شما بعد از انجام این روش نباید به باشگاه، استخر، اتاق بخار و سونا بروید تا دوره درمان و نقاهت تان تمام شود.

 

معمولا بعد از تزریق ژل پروفایلو بر روی پوست خود احساس برآمدگی و قلنبگی می‌کنید که باید بگویم برای این روش طبیعی است. این برآمدگی‌ها پس از ۴ تا ۶ ساعت بعد از درمان و یا در بدترین حالت بعد از ۲۴ ساعت از بین می رود. این مورد نیز بستگی به فرد دارد به گونه‌ای که ممکن است فردی اصلا با این مشکل مواجه نشود.

 

عوارض جانبی پروفایلو چیست؟

این روش روشی است که در بعد از انجام آن هیالورونیک اسید به خوبی بر روی پوست شما می‌نشیند و تنها عوارض که از آن قابل رویت است عبارت است از:

  • کبودی
  • ورم کم

این عوارض در اثر تزریق در ناحیه مورد نظر ایجاد می‌شود که خیلی ماندگار نیست و در مدت زمان کوتاهی از بین خواهد رفت.

پاسخ به سوالات متداول شما

برای مشاهده تعرفه‌های مزو ژل پروفایلو کلیک نمائید

 

همچنین برای مشاهده نظرات در مورد مزو ژل پروفایلو کلیک نمائید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *