لیفت ابرو با تزریق بوتاکس

لیفت ابرو با تزریق بوتاکس


لیفت ابرو با تزریق بوتاکس

همه ما خوب می‌دانیم که ابروها در زیبایی ظاهر ما چقدر حائز اهمیت هستند. اکثرا چشم را دروازه روح می‌دانند اما این ابروها هستند که با کوچکترین تغییر ظاهر صورت ما را تغییر می‌دهند و حتی زیباسازی آن‌ها بر روی چشمانمان نیز تاثیرگذار است.

اما واقعا ابروهای ایده‌آل و جذاب باید چه شکلی داشته باشند؟ آیا همه می‌توانند ابروانی جذاب و ظاهری بسیار زیبا داشته باشند؟

در پاسخ به این سوال باید بگویم بله، امروزه روش‌های مختلفی ابداع شده است که شما در یک به چشم زدن می‌توانید فرم ابرو خود را تغییر دهید و به زیبایی چهره خود بیافزایید در خواندن ادامه این مقاله کلینیک اکسیر را همراهی کنید چرا که قرار است درباره ابروان ایده‌آل و جذاب و همچنین درباره تزریق بوتاکس و لیفت ابرو از این طریق صحبت کنیم. برای زیباسازی صورت خود این مقاله را تا آخر مطالعه نمایید.

اهمیت لیفت ابرو با تزریق بوتاکس

اهمیت زیباسازی ابروها در ظاهر صورت ما چیست؟

معمولا همه ما انسان‌ها نقش ابروها را در زیبایی چهره و انتقال احساسات نادیده می گیریم. اما افرادی که کار هنرهای نمایشی و گریم انجام می دهند به خوبی تاثیر نقش ابرو را در صورت می دانند و آن ها را طوری طراحی می کنند که بتوانند احساسات را مطابق با بازی فرد به دیگران منتقل کنند برای مثال اگر به فیلم‌های سینمایی دقت کنید می بینید که اکثر شخصیت های منفی داستان مانند جادوگران و شیاطین همگی ابروهایی تیز با شیبی تند دارند و همیشه دختر قهرمان داستان ابروانی دارد که فاصله ابروهایش با چشم هایش زیاد است.

آن‌ها را با فاصله طراحی می‌کنند تا حالت بی گناهی و بی‌ آلایشی را در چهره فرد نشان دهند. اما این حالت‌ها متناسب با نقش افراد در سینما است ولی ما در دنیای واقعی می‌‎خواهیم تلاش کنیم به روش‌های نوین درمان مانند تزریق بوتاکس ابرو جذابیت چهره شما را با ابروهایی ایده‌آل بیشتر از قبل کنیم.

نحوه لیفت ابرو با تزریق بوتاکس

لیفت ابرو با تزریق بوتاکس چگونه است؟

لیفت ابرو با تزریق بوتاکس یک روش درمانی جهت بالا بردن ابروهای فرد است که با بالا رفتن ابروها، چشمان فرد درشت‌تر نشان داده می‌‍شود در این روش پزشک در انتهای دو ابرو فرد، بوتاکس تزریق می‌کند که در این صورت ابروان بالاتر کشیده می‌شوند و در نتیجه فرم زیباتر و بهتری را به صورت شما می‌بخشد با تزریق بوتاکس، عمل لیفت ابرو انجام می‌شود به گونه ای که به محض تزریق بوتاکس، عضلاتی که بر زیر پوست هستند آرام و صاف می‌شوند که این امر باعث می‌شود ابروهای شما به سمت بالا کشیده شود و هم چشمان و ابروهای شما زیباتر از قبل به نظر برسد اما میزان لیفت تزریقی برای هر فرد یکسان نیست، بلکه متناسب با سن، جنس و عضلات صورت هر فرد متفاوت می‌باشد.

 

یکی از مزیت‌های لیفت با تزریق بوتاکس:

این است که علاوه بر اینکه ابرو شما را به سمت بالا می‌کشد و شما را زیباتر می‌کند، چین و چروک و خطوط بین ابرو هم پر می‌کند که همین امر باعث می‌شود شما بدون نیاز به جراحی خاص جوان‌تر به نظر برسید.

لیفت ابرو با استفاده از تزریق بوتاکس یک روش مدرن و غیرتهاجمی محسوب می‌شود. به همین دلیل کمتری کسی از انجام این لیفت احساس نارضایتی می‌کند و هر فردی که تا کنون آن را انجام داده است احساس رضایت می‌کند شاید با شنیدن تزریق بوتاکس فکر کنید که انجام لیفت با بوتاکس یک روش دردناک است.

اما باید بگویم خیر. زیرا این تزریق آنقدر سریع در طی مدت زمان کوتاه انجام می‌شود که شما اصلا احساس درد شدید نمی‌کنید. همچنین قبل از تزریق، کرم بی‌حس‌کننده بر روی ناحیه می‌مالند و با ماساژ دادن باعث می‌شوند شما عین تزریق دردی را احساس نکنید. برای انجام لیفت ابروهای شما حدودا بین ۴ تا ۱۰ واحد بوتاکس به انتهای ابروهای شما تزریق می‌کنند.


شاید این مقاله برایتان مفید باشد‌: تزریق بوتاکس و خداحافظی با تمام چین و چروک و خط اخم 

نحوه لیفت ابرو با تزریق بوتاکس

چه افرادی مناسب انجام لیفت ابرو با تزریق بوتاکس می‌باشند؟

آیا لیفت ابروهای برای همه افراد در هر سنی توصیه می‌شود؟ در پاسخ باید بگویم خیر چرا که برای بسیاری از افراد توصیه نمی‌شود. برای این افراد لیفت ابرو با بوتاکس توصیه نمی شود:

  • افرادی که سن زیر ۱۸ سال دارند نمی‌توانند از این روش استفاده کنند و به طور کلی برای آن‌ها توصیه نمی‌شود اما افراد بالای سن ۱۸ سال می‌توانند به پزشک متخصص زیبایی مراجعه کنند و در صورت عدم هرگونه مشکلی لیفت ابرو را انجام دهند.
  • افرادی که از داروهای خاصی مصرف می‌کنند و کسانی که دچار بیماری خاصی هستند، این روش به آن‌ها توصیه نمی‌شود.
  • زنانی که در دوران بارداری و شیردهی هستند نمی‌توانند از این روش استفاده کنند. بعد از اتمام دوره بارداری و شیردهی، می‌توانند از این روش بهره ببرند.

اما این روش برای آن دسته از افرادی که از چین و چروک و خطو بین ابروهای خود و همچنین افتادگی ابروهای خود رنج می‌برند نیز می‌تواند بهترین انتخاب به حساب بیاید همچنین افرادی که از روش‌های دیگر لیفت نتیجه‌ی مطلوبی دریافت نکردند، قطعا از روش لیفت تزریق بوتاکس نتیجه مطلوب خواهند گرفت.

برای اینکه نتیجه تزریق و لیفت مطلوب‌تر باشد باید در انتخاب یک پزشک متخصص و متحبر بیشتر وقت بگذارید. چرا که بوتاکس لیفت ابرو زمانی اثربخش خواهد بود که به درستی انجام شود و اگر کوتاهی صورت بگیرد شک نکنید که شما با مشکلات زیادی مواجه خواهید شد.

تعرفه بوتاکس

چند روز پس از ترزیق بوتاکس اثرگذاری آن مشخص می‌شود؟

برای بسیاری از افرادی که به فکر تزریق بوتاکس هستند همیشه این سوال در ذهنشان نقش می‌بندد که چقدر بعد از تزریق تغییر خواهند کرد؟اثرگذاری تزریق بوتاکس بر روی افراد زمان زیادی نمی‌برد و فرد بعد از گذر حداقل یک هفته و حداکثر یک ماه نتیجه آن را بر روی صورتشان بینند. اما هیچ تضمینی برای ماندگاری همیشه نیست یعنی اثر آن همیشه بر روی صورتتان ماندگاری نیست. تاثیرگذاری لیفت ابرو از تزریق بوتاکس بین ۳ الی ۶ ماه بر روی صورت باقی می‌ماند و باید بعد از شش ماه مجددا به پزشک مراجعه کنید و دوباره تمدید کنید.

اعمال قبل از لیفت ابرو

قبل از انجام لیفت تزریق بوتاکس ابرو باید چه کارهایی انجام دهیم؟

  • قبل از تزریق باید به حمام بروید و صورت خود را کاملا تمیز بشورید تا چربی ها و مواد آرایشی موجود بر روی پوستتان از بین برود.
  • از مصرف داروهایی که باعث می‌شوند خون شما رقیق شوند باید یک هفته قبل خودداری کنید.
  • یک روز قبل به پزشک متخصص زیبایی خود مراجعه کنید و با او صحبت کنید و به تمام سوالاتی که او از شما می‌پرسد با دقت کافی پاسخ دهید و همچنین اگر خود شما نیز سوالی دارید حتما قبل از انجام لیفت از دکتر خود بپرسید.
  • از مصرف دخانیات و الکل چند روز قبل از تزریق خودداری کنید.

 

قبل از اینکه به کیلنیک یا پزشک برای انجام لیفت مراجعه کنید باید موارد بالا را حتما رعایت کنید.


شاید این مقاله برایتان مفید باشد: تزریق بوتاکس در کلینیک زیبایی اکسیر ؛ نحوه انجام و هزینه‌ها 

 

بوتاکس لیفت ابرو چه عوارضی دارد؟

بسیاری از افراد برایشان این سوال وجود دارد که آیا این روش در کنار مزایایی که دارد عوارض نیز دارد؟ آیا عوارض آن بیشتر از مزیت‌هایش است؟ لیفت ابرو یا تزریق بوتاکس دارای عوارض زیر می‌باشد:

• صورت فرد ممکن است بعد از انجام تزریق دچار تورم و قرمزی شود اما نگران نباشید چرا که بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی اثر آن از بین می‌رود.

• بعد از تزریق بوتاکس ممکن است شما احساس سردرد کنید و یا به سردرد دچار شوید. این عارضه نیز موقتی است و نگران کننده نخواهد بود. این موضوع طبیعی است که در برخی افراد اتفاق می‌افتد و در برخی دیگر خیر.

 

  • فرد ممکن است تا مدتی در محل تزریق بوتاکس احساس بی‌حسی داشته باشد.
  • افراد بسیاری زیادی بعد از تزریق بوتاکس در محلی که بوتاکس تزریق شده است احساس درد می‌کنند که این عارضه نیز موقتی است و هنگامی که تورم و قرمزی از بین برود این درد هم دیگر احساس نمی‌شود.
  • یکی از عارضه نادری که ممکن است افراد بعد از تزریق بوتاکس با آن روبرو شوند، افتادگی پلک و ابرو است و یا ممکن است بعد از تزریق دچار عفونت شوند.

 

بازهم تکرار می‌کنم این عارضه بسیار نادر است و اگر در انتخاب پزشک خود قبلا دقت‌های لازمه را انجام داده باشید با این مشکل مواجه نخواهید شد اما در هر صورت اگر بدن شما بعد از تزریق عکس العملی نشان داد و این عارضه را در صورت خود مشاهده کردید، خون سردی خود را حفظ کنید و سریعا به مطب و یا کیلینیک پزشک خود مراجعه کنید. با مراجعه به پزشک احتمالا این عارضه درمان می‌شود و جای نگرانی نیست.

مراقبت های لیفت ابرو

بعد از تزریق بوتاکس ابرو توصیه‌های مراقبتی چیست؟

برای اینکه شما به بهترین و مطلوب ترین نتیجه خود برسید باید بعد از ترزیق بوتاکس ابرو به این نکات توجه کنید در صورت رعایت نکردن مراقبت‌های زیر نباید توقع اثربخشی خوب و مطلوب از لیفت با تزریق بوتاکس داشته باشید.

  • تا ۴ ساعت به هیچ عنوان سر خود را نباید پایین بگیرید. باید سرتان را در حالت صاف نگه دارید. هرگز دراز نکشید.
  • در دو ساعت اول پزشک قطعا به شما توصیه می‌کند که هر یک دقیقه یک بار، عضلات ناحیه بین دو ابرو خود را منقبض کنید و حرکت دهید. تجربه نشان داده است که این انقباضات، باعث می‌شود بوتاکس بهتر جذب عضلات شود. البته این مورد هنوز از نظر علمی اثبات نشده است.

سوالات متداول

جهت مشاوره رایگان با پزشکان مجرب  و رزرو نوبت  مرکز تخصصی پوست و زیبایی اکسیر همین حالا با ما تماس بگیرید.️

آدرس شعبه یک: یوسف آباد، خیابان هجدهم ، پلاک ۱۰

 ۰۲۱-۸۸۰۶۷۱۷۵

۰۲۱-۸۸۵۵۷۶۰۱-۳

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *